Piaget upstream limited edition

ta da … mijn nieuwe aanwinst :smiley:
Je komt ze niet heel veel tegen en dit is nog een limited ook nr 006/300
normaal zit er een datum bij de 6 en een centrale secondewijzer en nu dus gangreserve aanduiding op 6uur en decentrale seconden bij de 10.

Hij is uit 2002 en we zijn er erg blij mee …

foto’s zeggen meer…al zal ik binnen kort een keer nieuwe foto’s maken want dat viel een beetje tegen , komt voornamelijk door het gebolde saffier glas en in combinatie met de donkere wijzerplaat en metaal kleurige wijzers en het slechte weer.

Mijn Beste,

Wat een SCHITTEREND horloge is dit, ‘van een wereldklasse‘, welke elke vergelijking bijna onmogelijk maakt. Prachtig design niet te chique maar met zeer mooie klassiek vloeiende in elkaar bijna overlapende lijnen. En de wijzerplaat past hier netjes tussen, gedistingeerd en toch uitdagend. Klasse hoor!! (tu)
Veel plezier er verder mee.

Orologio Signaturis Temporis

1 like

Fantastisch, de klasse straalt ervan af.
Ik ben gepast jaloers.

VrGr.JanJ.

1 like

zo dat is even mooi beschreven :wink:

thnx , ik ben er ook erg blij mee…

seamaster Schreef:

zo dat is even mooi beschreven

thnx , ik ben er ook erg blij mee…

You’re welcome

Een prachtig horloge ! (tu)
Veel pezier ermee !

Groet,
Werner

er was vraag naar dus :

en hier het verschil tussen de twee uitvoeringen

Gefeliciteerd, Joost!

Mooie klok en een fraaie sluiting, niets zichtbaar op de band zelf…(tu)

bedankt allemaal…band draagt omdat hij zo soepel is erg fijn en de reacties zijn allemaal erg goed :slight_smile:

Een bijzondere variant van een heel fraai horloge, geniet ervan.

Ruud

Van hart! Erg fraai model…

Geeft weer een andere betekenis aan de term “flip lock”. Ik moest even een keertje extra kijken & lezen voordat ik me realiseerde hoe de band openging. Mooi systeem!

Klasse…

Groet
Mark

dat bedacht ik me later ook , dat er geen goede foto bij zat hoe de sluiting werkt…dus vandaag met dag licht nog wat foto’s gemaakt

Mooi!

Groet,
Steven

Heel apart zo’n klapraam! :smiley:

Bijzondere klok (wel een beetje prijzig ::o ) veel draagplezier (tu)

Aparte sluiting (tu)

Bijzonder en mooi ook trouwens.

vandaag , even een folder op gehaald en na gevraagd hoe het nu precies zit met het limited …
toen …kon deze alleen in piaget stores gekocht worden en niet bij de dealers…de gewone is nog steeds te koop en het model met gangreserve alleen in goud en niet meer in staal…
er lag ook nog een gouden met datum en lerenband (kon meteen even kijken hoe het zat voor als ik er een keer een andere band op wil hebben)

de folder heb ik mee gekregen maar ik kon ook een boek lenen, ik had afgesproken dat ik later mee zou lenen omdat het een aardig dikke pil is en ik geen zin had er de hele stad mee rond te lopen…
komen we bij de slechte … ligt er nog 1 , de oude prijs was nog in guldens…dus hij lag er al even , maar goed ik heb het boek nu ook zelf .

263blz…

en zelfs de beatles staan er in …altijd leuk natuurlijk voor ons "fans"

en veel plaatjes en tech. info

uit de folder…

leuke aanwinst van een chique merk. Gefeliciteerd!!
Leuk dat je dat boek erbij hebt, dat maakt het nog net even aparter.
Met krokoband is hij denk ik ook niet te versmaden.

Groet Arno.

Een droom horloge van een supermerk. Van harte.