Ik heb een stiekem oogje op de Piaget Upstream. Ik vraag me af wat het forum denkt van dit horloge. Geef je mening, behalve over de maat, die is zoals hij is…
Ik vind de kroon gaaf
Apart, strak en één van de weinige horloges die ik ook (juist) met een (die) stalen band zou kunnen waarderen. Een absoluut bij elkaar passend geheel.
Aparte cijfers maar wel mooi.
De vouwgesp van de mooie bracelet zit niet aan de achterzijde maar aan de voorzijde (ff gegoogled) en dat lijkt mij erg comfortabel.
Een fraai en comfortabel horloge, de zwarte wijzerplaat lijkt iets meer diepte te geven en zou mijn voorkeur hebben 
Heel mooi horloge en ik heb er zelf ook meer dan eens naar gekeken.
Heb deze in chronograaf versie gehad. De band is werkelijk indrukwekkend evenals het sluitingsmechanisme.
Vind het niet mooi, nou hou ik sowieso niet van Tonneau vormen.
Het geheel is goed met elkaar in harmonie. Gedurfd, onderscheidend, weg van de massa. Eens met @APMV, de grijze wijzerplaat geeft meer diepte. Volg je hart met de aanschaf ervan.
Heel mooi, ik wil hem wel om de pols.
Nou, ik vind het wel een aardig ding, hoewel het niet mijn soort horloge is. Draag voornamelijk duikers. Maar het lijkt me belangrijker wat jij er zelf van vindt. Als jij 'm gaaf vindt en er is budget voor: lekker kopen en van genieten!
Een aankoop is niet imminent maar hij staat wel op de realistische shortlist. Eerst nog een andere opening in de collectie vullen. Of tegen een aanbieding die ik niet kan weigeren aanlopen. Dit is me al een paar keer overkomen, bij mijn laatste vier aankopen eigenlijk 
Gewoon leuk horloge
Normaal vind ik Piaget mooie elegante horloges maken. Deze vind ik echt minder mooi. Hoekig en niet elegant.
Tja. Zet er Michael Kors of Diesel op en je hebt een horloge van 150 euro, met vrijwel dezelfde productiekosten. Dit doet me nou echt helemaal niks. Mist elke mate van verfijning en “net-even-dat”. 
Nee.
De afwerking van de band is perfectie.
Zeker geen 150 Euro categorie.
Het kan niet je smaak zijn, maar het is zeker heel erg goed
Er ging er lang geleden altijd een rond op dzvl. Was van het halve forum geweest. Ik vond het toen ook al een mooi model en dat is het nog steeds. Piaget is natuurlijk gewoon helemaal top qua afwerking.