Mooi horloge hoor, veel plezier ermee…
Gaaf verhaal! Heerlijk om zo’n pareltje te vinden en te merken dat alles klopt. Geniet ervan!
Mooi verhaal en een prima Omega! Enjoy
Gaaf hoor! Hij ziet er nog heel goed uit ook. Veel plezier ermee.
Prachtig! Geniet ervan
Gaaf man, hij ziet er heerlijk uit. Die ga ik binnenkort eens beduimelen!
Die is nice! Ik ben ook nog steeds op zoek, maar de hoeveelheid Constellations waar mee gerommeld is is enorm. Je hebt een mooie gevonden. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de aanwinst, erg mooi!
Mijn beste,
Chapeau!!
Een voortvarend resultaat, kan ik wel stellen!!
Ik wens je er een langgerekte polstijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Was echt een knutsel-pakketje dat binnenkwam hier - glas gebarsten, maar met een verse er al bij; glasrand los, en er was het een en ander verder nog aan nodig - tiretteveer (die gaan vaak stuk bij de 500/700 calibers valt me op), palrad (lekker handig dat die hier van messing i.p.v. staal zijn - hij miste een tandje), opwindas - wat ik ook probeerde, ik kreeg 'm er niet meer goed in toen-ie klaar was. Hij was kennelijk gekrompen in de weken dat-ie hier lag …denk dat de kapotte tiretteveer er iets mee te maken had, maar moet nog verzinnen hoe dan… ., dekselpakking was te plat geworden - en er gaat altijd een nieuwe opwindveer in bij mij, tenzij-ie niet meer leverbaar is.
12-index ook nog gelijmd trouwens. Ik zag dat-ie wat uitstak - en wipte 'm zo los. Uiteraard wel zo, zonder dat er een “blob” aan lijm onder vandaan peurt.
Was voor mij een van de mooiere klussen, ondanks dat ik er zelf nog wat bij inschoot door aanvankelijk de verkeerde tiretteveer te bestellen.
En natuurlijk binnen COSC afgeregeld (+4), hoop dat-ie dat bij Wouter ook nog volhoudt.
Ik wil er nu zelf eigenlijk ook wel een. Merk -geheel toevallige opmerking- dat ik mijn Speedmaster vrijwel niet meer draag…
Yeah, I know, I know…
Geweldig, veel draagplezier
Wat een prachtige vintage. Heerlijk.
Was hier al gemeld dat ie echt heel, heel mooi is?
Pas op he.
Ik zet 'm even in Vintage. Meteen een stiekeme up.
En wat er nodig is voor een stift-maat-maak-sessie.
Mooie vondst! Prachtig he zo’n pie pan met dog leg kast. De mijne is mijn favoriet binnen de collectie:
Jemig - nog strakker! Maar de no-date trekt me ook wel heel erg.
met datum of zonder, het blijven fantastische horloges. Vooral met een vlijmscherpe dog leg kast vanwege de facetten.
BMW?
Prachtige kastvorm inderdaad.