Pierce, advies gevraagd

Dit is het horloge geweest van de vader van een goede vriend van mij uit Engeland. Hij heeft verder geen verstand van horloges. Hij vertelde me dat hij 15 jaar geleden naar een aantal juweliers is geweest, die hem vertelde dat deze niet meer gemaakt kan worden vanwege onderdelen.

Een juwelier lijkt me niet de juiste plek, is er iemand op het forum die deze weer aan de praat kan krijgen? Of weet je iemand in Nederland of Engeland?

Ik hoor het heel graag, bij voorbaat dank!


7 likes

Al wel dit gevonden op EBay:

Super leuk horloge!
Misschien is er niet eens iets kapot en heeft hij gewoon service nodig… denk dat je op horlogemakerskaart echt wel iemand kan vinden die deze weer tot leven kan wekken :+1:

1 like

Mooi horloge. Er zijn nog veel onderdelen verkrijgbaat tegen schappelijke prijzen.

1 like

Ik hoop dat er iemand is die hem nieuw leven in kan blazen Simon, Pierce is een prachtig merk met veelal eigen uurwerken. Kan me voorstellen dat het daarom wat lastiger is om alle geschikte onderdelen te bemachtigen maar ik denk voor een aantal forumleden hier zeker een klusje dat te doen is😊

1 like

Dankjewel Wesley,

Al een aantal berichten gekregen, dus dat zal mijn vriend op z’n minst het idee geven dat het mogelijk is.

Fijne avond! :clinking_glasses:

4 likes