Pierre Renoir Horloge?

Enekel jaren geleden heb ik een horloge gekregen van het merk Pierre renoir Swiss model 5021 M.

Ik kan op het internet niets vinden over dit horloge of de fabrikant. Is dit een nep product of bestaat het merk werkelijk. Kan iemand mij verder helpen in mijn zoektocht? weet iemand een internetside waarop ik de fabrikant kan benaderen. Het gls is namelijk gebroken en ik zou het eventueel willen laten repareren.

Pierre Renoir is een redelijk bekende franse schilder, maar of er een horlogemerk van bestaat, ikzou het niet weten (nu dus wel haha)

Maar het glas repareren hoeft niet per sé bij de fabrikant hoor, ga gewoon naar een goede horlogemaker/juwelier bij jou in de buurt. Die kunnen dat ook wel.

R. Hartlief Schreef:

Enekel jaren geleden heb ik een horloge gekregen
van het merk Pierre renoir Swiss model 5021 M.

Ik kan op het internet niets vinden over dit
horloge of de fabrikant. Is dit een nep product of
bestaat het merk werkelijk. Kan iemand mij verder
helpen in mijn zoektocht? weet iemand een
internetside waarop ik de fabrikant kan benaderen.
Het gls is namelijk gebroken en ik zou het
eventueel willen laten repareren.

Hoi Hartlief,

Misschien wel wat laat om tereageren maar Pierre Renoir is zeker geen nep product.
Ik heb zelf een pierre Renoir gekocht en inderdaat als er wat mee is heb je een probleem. Ik ben met mijn horloge naar meerdere juweliers geweest om een nieuw pinnetje in mijn bandje te laten zetten en niemand die mij kan helpen omdat zij zulke pinnen niet hebben. Ik heb mijn horloge bij een juwelier in Turkye gekocht en als er wat mee is kan ik altijd terug om hem te laten maken. Deze juwelier is gevestigd in Marmaris in het oude centrum. De winkel heet Omar jewellery. Je kan ook eventueel mailen met de verkoper aldaar. Zijn naam is Cetin Sonmes en zijn e-mail adres is cetinsonmes76@hotmail.com Schrijf je mail gewoon in het Nederlands, De eigenaar heb namelijk in Nederland gewoond, net als zoveel van de verkopers daar ;-)) Schrijf er dan ook bij dat je dit adres heb van Carla en Frans of wel de familie Doemaar. Je kan er verzekerd van zijn dat dan echt alles goedkomt. Verder wens ik jou veel succes met je horloge.
Frans.