Een mooi horloge verkocht aan Ole. Betrouwbaar, sympathiek en intelligent en vooral een enorme liefhebber. Zeer aan te raden om zaken te doen met @PierreODactyl
Prettige ervaring met Ole! Leren kennen via Marktplaats waar ik een jubilee bracelet voor de Orient Kamasu van hem heb gekocht voor een nette prijs. Daarna zijn we in contact gebleven en beschouw ik Ole tegenwoordig als een echte vriend en groot horlogeliefhebber!
Tevens heb ik hem later een Moonswatch (Moon) verkocht voor een eerlijke prijs en zijn we samen naar Amsterdam afgereisd om zijn Cartier Tank te kopen.
Heb een paar weken terug van Ole (@PierreODactyl) een horloge overgenomen. Eerlijk en super vriendelijk gedurende het contact. Ik had met hem afgesproken om op een fysieke locatie te ontmoeten zodat ik nog zelf het horloge kon inspecteren voordat ik er zeker van was dat ik het wilde overnemen.
We hebben nog contact met elkaar en kan vol zekerheid zeggen dat hij een echte liefhebber is van horloges maar bovenal een super aardige en betrouwbare jongen. Zou hem zeker aanraden als verkoper!