Het is toch grappig om te zien dat de Pilot One nog steeds binnen een paar minuten voor de ongeveer de nieuwprijs verkoopt. Dat zegt toch wel iets over de (niet financiële) waarde van dat horloge en is een compliment aan de ontwerpers/makers. Lijkt op weg om een culthorloge te worden
Ik denk dat het inderdaad wel een culthorloge is, maar dat de cultus in stand gehouden wordt door het beperkte groepje vereerders hier. Horlogemarkt.nl is dan ook bij wijze van uitzondering De! plek om dit horloge bliksemsnel en voor een goede prijs van de hand te doen.
Ik ben heel erg benieuwd wat dit horloge op de Grote markt zou doen! Ik ben altijd bereid om me te verbazen!
Leuk inderdaad, wij hadden het er vanavond nog over.
Hebben ze toch zeker iets goed gedaan! Compliment voor het team van de P1lotOne!
Het is echt een mooi project en een mooi horloge dat fijn draagt.
Ik vond met name de vintage look erg mooi.
Ja ik vind hem ook wel erg geslaagd, al moet ik zeggen dat ik de periscope nog veel mooier vindt. Die staat dan ook nog ergens op een (gelukkig) niet fysiek bestaand lijstje
Ik zou het wel een stunt vinden als het horloge over een paar jaar voor grof geld verhandeld wordt. Ik zou er niks van snappen,… Maar bijzonder is het wel!