Pilot Two ~ Ideëen en suggesties voor een volgend model

Post hier je ideëen en suggesties voor een Pilot Two: van leden en voor leden. In het andere topic liep alles wat door elkaar heen, dat was niet mijn bedoeling.

Zelf vind ik het eerste model van de makers een net ontwerp, maar het kan m.i. wel beter. Geen revolutie maar evolutie.

De seconde op de 12 en de kroon links is mij nu te kunstmatig. Door het horloge om te draaien met de kroon gewoon rechts en de cijfers weg te laten wordt alles veel rustiger en meer in balans. Met alleen indexen heb je een echt bidirectionele flieger, zowel voor links- als rechtsdragend. :wink: Zonder dat er cijfers ondersteboven komen te staan.

En een wat donkerder kleurstelling, formaat kast maximaal 38 mm en een prijs van ca. 249 euro. Een pilot chrono versie zou ook mooi zijn in dezelfde stijl, zoals van Archimede.

Wat zou jij verbeterd willen zien in een mogelijk volgend model? Het gaat mij dus niet om een aanpassing van de huidige versie.

Ben jij helemaal gek geworden of zo???

Je bedoeld het vast goed, maar ik vind dit zelf behoorlijk ongepast…

Het zou fijn zijn als je op zijn minst wacht totdat de eerste versie uberhaupt een feit is. Daarnaast is het ook wat netter om de makers en zeker de designers van het horloge zelf te laten beginnen over een tweede versie van een eigen horloge.

Wil je zelf graag de volgende HFLE maken voor 2016 heb je mijn zege, maar maak dan wel netjes een iegen ontwerp en wacht even totdat onze versie af is.

Bedankt.

Rob & Roll Schreef:

Je bedoeld het vast goed, maar ik vind dit zelf
behoorlijk ongepast…

maak dan wel netjes een eigen ontwerp

+1

249,-?.. één woord… : NEE! ( en een uitroepteken)

Haha nou, jullie zullen je nu wel gewaardeerd voelen nu als initiatiefnemers! Een grotere belediging als dit kan ik mij niet voorstellen. Ga je snel schamen!

(tu) thanks.