Ping...een nieuwe gebruiker!

Dag forumleden,

Al maanden lees ik mee op het forum zonder mij te hebben aangemeld (foei!). Nu was het toch echt tijd om mijzelf uit de anonimiteit te halen.
Waarom ben ik hier. Heel simpel…het horloge wat ik zoek is niet voor een redelijke prijs( in mijn ogen) te verkrijgen.
Specifiek ben ik opzoek naar het meest recente model van Rolex de Batman. Vind ik dat dan een heel mooi horloge uit de reeks die Rolex aanbiedt? Nee,…!? Dit horloge wil ik kopen om over een paar jaartjes aan mijn zoon te geven als blijvende herinnering aan zijn vader. Mijn zoon, die nu 15 jaar is heeft autisme en heeft een bijzondere passie voor horloges in de breedste zin van het woord. Zelf draag ik geen horloge maar zo’n pracht ding draag ik graag voor een paar jaar om door te geven. Mijn zoon vindt dit de mooiste Rolex. Wie kan mij verder wegwijs maken in deze gekke wereld. Want bij dealers kom ik niet verder dan…Rolex sportmodellen…neemt een nummertje bij de deur en tot over 10 jaar…:man_shrugging:t2::pray:t2:.

22 likes

Welkom hier en succes met de zoektocht. Ik heb geen verstand van Rolex, dus kan je helaas daar niet verder mee helpen.

1 like

Prachtig!
Ook ik heb een autistische zoon, nu twintig.
Een aantal jaren geleden heeft hij het (zak)horloge gekregen dat van mijn grootvader geweest is. Bij de geboorte van mijn vader in 1921 door mijn grootmoeder aan mijn opa gegeven…Mijn zoon koestert het alsof het een klein hondje is.
Een prachtig streven om iets blijvends achter te laten aan je zoon…Ik wens je heel veel succes bij de speurtocht en veel plezier met het geven…:+1:

9 likes

Welkom op HF, en succes met de zoektocht :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op ons onvolprezen forum Jef.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.
En uiteraard: succes op je zoektocht.

1 like

welkom

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom en veel leesplezier hier :+1:

1 like

Dat is een mooi verhaal (letterlijk genomen) @JefBat om hier mee binnen te komen.

Veel succes in de zoektocht en met het behalen van het uiteindelijke doel.

Wie weet wat er nog allemaal op jouw pad komt!

1 like

Welkom !!

1 like

Welkom @JefBat. Mooi verhaal, ik hoop dat je verder komt met je zoektoch door hier op het forum lekker door te lezen. Zo te horen heeft iedereen hier zijn eigen verhaaltje, zo ook jij! :slight_smile:

1 like

Welkom op het HF!

1 like

Welkom op dit prachtige forum! En eveneens prachtig om te lezen met welke reden je op zoek bent naar een Rolex. Helaas heb ook ik geen verstand van Rolexen, maar anderen hier kunnen je ongetwijfeld daarbij behulpzaam zijn.

1 like

Welkom op ons mooie forum. De gevraagd Rolex is wel eens te koop op dit platform en natuurlijk bij de “grijze” dealer. Je betaalt dan beduidend meer dan bij een AD. Dit alles heeft te maken met vraag en aanbod. Succes.

1 like

Dit is niet altijd en overal zo.
Oke, het is niet makkelijk, maar hier op het forum zijn toch enkelen die het wél gelukt is.
Veelal geduld en uithoudingsvermogen nodig.
Vriendelijk sympathie kweken bij de AD en zoals de dooddoener zegt, de aanhouder wint.

En welkom hier op het forum. Succes met de jacht!

1 like

Welkom op het forum!

Misschien toch maar een leuke Omega kopen in plaats van zo’n Rolex? :smirk:

1 like

Of Tudor, of Breitling, of Zenith, of IWC, of Nomos, offfff…

2 likes