Pinkpanther

Heb een Rolex 1603 van @pinkpanther overgenomen. Zeer positieve ervaring! Murat is bijzonder vriendelijk en heeft vracht aan vintage (Rolex)kennis. Staat van het horloge is precies zoals omschreven en afgebeeld. Volgende keer graag weer. Aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Dit is geheel wederzijds! Het was een prettige ontmoeting en de Rolex is absoluut in goede handen. Veel plezier ermee en graag tot de volgende keer.

2 likes

Hier ook goede ervaringen met Murat.

Sympathieke gast met veel kennis.

Altijd een plezier om van te kopen, of gewoon een biertje mee te drinken!

2 likes

Vandaag een DJ 1601 opgepikt via @pinkpanther. Mooie deal, heldere communicatie! Verder is Murat een man met ontzettend veel Datejust kennis! Aanrader dus! :ok_hand:t2:

3 likes

Het genoegen was wederzijds en ik vond het ook erg gezellig! Ik wens je heel veel plezier met je Datejust.

2 likes

Zojuist een datejust gekocht van Murat. Fantastische communicatie vooraf, veel kennis en liefhebberij ook, en heel hartelijk thuis ontvangen en prima overdracht.

Dank!

3 likes

Bedankt voor de perfecte transactie, het doet me een genoegen dat je zo blij bent met je eerste Rolex Datejust! Ik wens je er veel plezier mee!:+1::+1:

1 like

Zeg je datejust, dan zeg je Murat. Prachtige datejust gekocht van @pinkpanther en super blij mee! Beste transactie die ook ooit op het horlogeforum heb gedaan.
Mocht je een aankoop van murat overwegen, dan kan je zeker zijn van een goed kloppend horloge.

1 like

Ik ben een prachtige 1603 en een hele goede ervaring rijker bij @pinkpanther. Nogmaals bedankt :+1:

2 likes

Mooie Datejust over genomen van @pinkpanther. Super transactie. Vlot duidelijk en exact of beter dan omschreven. Aanrader.

1 like

Vanmiddag mijn eerst Rolex mogen kopen van @pinkpanther. Ik denk dat er geen AD is die me had kunnen voorzien van een betere ervaring dan Murat! Nogmaals bedankt, super blij :grin:

2 likes

Afgelopen weekend een deal overeengekomen met Murat voor een mooie horlogeband.

Maandag direct verzonden en dinsdag al bij mij thuis. De staat van de band is zoals omschreven. :ok_hand: Kortom, een fijne transactie!

@pinkpanther; nogmaals dank en tot een volgende keer! :+1: