Pinnetje spontaan losgeraakt Certina DS Action

Vanochtend me het leplazarus geachrokken toen mijn daily beater ineens spontaan van mn pols afgleed en op de grond kletterde :tired_face:.
Wat bleek, er was spontaan een pinnetje (want een andere naam weet ik niet) uit de band gegaan. Gelukkig geen schade verder, man I love saffier glas :grin:.

Mijn vraag is waar kan ik een dergelijk pinnetje bestellen? Zijn ze uberhaupt wel los te verkrijgen of moet ik een hele nieuwe band van rond de €140,- bestellen?

Iemand een idee?

1 like

Die zullen toch wel los te krijgen zijn. Beetje zonde om een hele band te bestellen

Kan je niet 1 van de pinnen van de overige links gebruiken? Bijvoorbeeld 1 van een link die je hebt over gehouden nadat je de bandje hebt ingekort?

1 like

goeie tip inderdaad, moet ik alleen ff die box zien te vinden :fearful:

:joy:

Als je je doos niet kan vinden, kan je altijd de gezocht gedeelte van de forum proberen. Grote kans dat iemand zo aardig is om 1 linkje naar je sturen voor een kleine vergoeding :wink:

Een goede juwelier moet je hier toch ook mee kunnen helpen lijkt me.

Toevalliger wijs heb ik een bestelling staan voor extra (brede) links, deze kan je apart kopen, de splitpen ook Nieuwe band is een beetje over de top.
Of zoals gezegd even naar de juwelier… er hoeft uiteraard niet perse een originele Certina splitpen in.

extra breed in de zin van, voor hetzelfde model als die van mij? want een bredere band op die certina gaat je niet lukken denk ik,

Waar bestel je die splitpennen dan?

Ik bedoelde de brede schakel en niet de smallere pas schakels.
de splitpin kan je gewoon bij een juwelier kopen (de betere juwelier)

1 like

Is geen splitpen die daar zit maar waarschijnlijk een vaste pen.

Nee het is een pushpin (of dit juiste benaming is?)
Ik gaf voorbeeld dat je het gewoon los kan bestellen ipv nieuwe band kopen.

Er zijn juweliers die dit gratis voor je oplossen :grinning:

1 like