PIONIER Aruba Diamond Automatic

Nou , vind hem ook niet echt tegen vallen…
Niet zo zeer mijn smaak maar wel leuk!

Succes en veel plezier ermee (tu)

Pieter.

Dankjewel voor het kijken en je reactie BadBoy.

Dit is mijn 1e skeleton horloge en ik ben er dan ook erg blij mee. Grappig om te zien dat mensen hem helemaal geweldig vinden, of er juist niets aanvinden. Er lijkt bijna geen middenweg met skeleton horloges.

Valt me eigenlijk niks tegen als ik eerlijk ben :slight_smile: ik hoop dat hij zich goed houdt en dat je er maar lang plezier van mag hebben!

Dankjewel! Ik hoop inderdaad ook dat ie zich goed houdt, anders zou het een dure miskoop zijn.

Tot nu toe ben ik er erg blij mee en kan ik mijn ogen er niet vanaf houden.

Grappig om te zien dat mensen

hem helemaal geweldig vinden, of er juist niets
aanvinden. Er lijkt bijna geen middenweg met
skeleton horloges.

Persoonlijk hou ik er ook niet zo van, vind het te druk ogen en ik hou van rustig, maar dat is (gelukkig) persoonlijk.
Maar vind de afwerking wel erg mooi, boven verwachting dus laten we hopen dat het met de rest ook zo gaat.
Vind hem ook best prijzig in verhouding maar ja aan de andere kant, als zou tie het maar twee jaar volhouden dan kost het maar tien euro per maand…
Who cares… Dat geven we ook makkelijk uit aan bijvoorbeeld extra tv-kanalen die we vervolgens nooit bekijken…

Mocht het zo zijn dan Is het al eerder gezegd hier, ervaring rijker, illusie armer…

Als je er maar zelf vrolijk van wordt toch?
Nogmaals veel plezier ermee…ennuh… verwacht wel vaker een wrist-shot natuurlijk :slight_smile:

Pieter.

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Kuzuri Schreef:

Om eerlijk te zijn had ik 'm al besteld en daarna
pas advies gevraagd :stuck_out_tongue: Nu maar hopen dat het niet
fout uitpakt, anders is het een ietswat prijzige
les.

Ik dacht al, want toen ik keek, waren ze al uitverkocht :+

Proficiat! Hoewel ik 't geskeletteerde mooi vind, ben ik niet zo fan van de graveerstijl. Hou van meer relief en diepteverschil.

Ik denk dat je het horloge in het echt zou moeten zien voor een final judgement. Je kunt de meerdere lagen in het horloge duidelijk zien, je kunt er zelfs doorheen kijken.

Maar goed, het is natuurlijk jouw mening en die mag je hebben! :slight_smile:

Dankjewel voor je reactie!

Kuzuri Schreef:

Ik denk dat je het horloge in het echt zou moeten
zien voor een final judgement. Je kunt de meerdere
lagen in het horloge duidelijk zien, je kunt er
zelfs doorheen kijken.

Maar goed, het is natuurlijk jouw mening en die
mag je hebben! :slight_smile:

Dankjewel voor je reactie!

Ik bedoel de graveringen. Niet de geskeletteerde bruggen waar je doorheen kunt kijken.
Met meer relief/diepte in de graveringen bedoel ik bijvoorbeeld zo iets.

Ohh op die manier, ik begrijp wat je bedoeld. In jouw voorbeeld zit inderdaad veel meer relief in de gravering.

yo, zie deze forum voorbij komen en had ook wel interesse in het klokje,

gezien deze forum een dikke 4 maanden geleden gepost is…

hoe is het nu met de horloge? nog bijzonderheden?

Dat is een klokje met aardig bling-gehalte…

Mooi horloge! Persoonlijk vind ik het goud vaak niks, maar bij een skeleton vond in het dan weer wel gaaf staan… Hoewel ik het mooier vind met een zwart leren bandje ipv donker bruin.

Maar klein vraagje, hoeveel mm is de diameter eigenlijk? Kan het niet echt uit de foto’s halen…

In ieder geval (nog) gefeliciteerd met dit aanwinst! Erg gave klok!

Ik heb net een Pionier New York als kado gekregen door mijn vriendin.Gaaf horloge :slight_smile: …heel stoer. echt groot met bijna 48 milimeter(diameter). Ben blij. maar gelukkig 250,00 euro en niet belagelijk prijs van 1200,00 euro.Het horloge is niet misschien een top kwaliteit, maar het is wel mooi en dat is voor mijn belangrijk. Hij werk prima. hij heeft 8 diamant,maar niet bealngrijk. uit china gemaakt? maak niet uit als hij goed werk. Model is voor mij belangrijk en tuurlijk echte authomatiek horloge moet zijn (uurwerk). maar er is een winkel in nederland waar ze ook Pionier horloges verkopen of juwelier late repareren? want ik heb bijvoorbeeld de schroefje gemist.:frowning: :frowning:

loopt deze horloge wel goed , ik bedoel dat het na een tijd niet achterloopt of juist vooroploopt

Hallo iedereen die geinteresseerd is in dit horloge.
Ik heb zelf het horloge gekocht in 2014 omdat ik het een pracht werk vond.
Vooral als je overdag een pak draagt is dit een perfect exemplaar.
Als ik hem altijd draag krijg ik wel het gevoel alsof het er uit ziet als '‘doen alsof je rijk bent’'
Om deze reden draag ik hem ook niet heel vaak maar in het begin wel.
Ook de reden waarom ik deze heb gekocht is omdat het een eenmalige kans was om het horloge te kopen voor deze prijs.
Misschien geef ik dit horloge later aan mijn kleinkinderen of wat dan ook, lijkt me een prachtig cadeau.
Als ik de eerste reacties lees begrijp ik het maar het is ook weer een paranoide gedachten dat ze altijd maar achter je geld aan gaan.
Je ziet dat het een heel gedetaileerd horloge is en je betaald voor wat je krijgt.

Toevallig! Dit horloge heb ik iets meer dan 2 jaar geleden als cadeau gekregen en ben er meer dan tevreden mee. Spijtig genoeg moet het nu naar de reparateur want heb het laten vallen. Grappig genoeg is het glas wel 100% intact hoewel het net daarop terecht gekomen is.

Polsbandje ben ik minder tevreden over maar dat is bijzaak.

Je betaald hier vooral voor het design maar kan over de kwaliteit zelf niets opmerken.

Sorry voor de bump maar wou toch even mijn persoonlijke ervaring delen. :slight_smile: