Goed dit is zowel ventileren van wat er fout is gegaan als mede een vraag hoe in de toekomst dit te voorkomen.
Ik moest na veel correcties aan een veer deze alsnog via de piton houder wat aanpassen zodat de veer plat zou liggen,nu schoot ik met het aandraaien van de schroef (balans zat in uurwerk en tikte) uit oftewel veer onherstelbaar beschadigd (had gelukkig een backup besteld en wordt nu weer wachten daarop).
Nu gebruik in de kleinste schroevendraaier er voor en die past prima de eerst volgende maat is te dik.
Dan nu de vraag slijpen jullie je schroevendraaier voor deze schroef om zo minder risico te lopen op uitglijden er mee?
Ik slijp mijn schroevendraaiers geregeld ja vooral om dit soort klusjes maar ook met grotere schroeven dan slijp ik de kop weer plat ligt aan de schroef.
Ja had ik dat maar gedaan had hoop frustratie gescheeld want had alles echt bijna waar ik het wilde hebben, zeker na het verwisselen van de piton houden. Maar goed nu dan maar op de nos balance complete wachten zucht.
Ja dit is eigenlijk me nog nooit overkomen helaas zo en gelukkig heb ik al vervanger onderweg omdat ik dus de piton moest wisselen en omdat ik dat nog nooit had gedaan dus de backup besteld