Pivri

2 weken en mooie Seiko flightmaster sna411 gekocht, soort snel en goede service voor een eerlijke prijs :+1:t2: thanks

@Jur kan deze samengevoegd worden met het andere ervaringen topic van dit forumlid.

Tudor Black Bay 36 van Pieter overgenomen, zeer tevreden over de onderhandeling. Dit ging gepaard met een lekker kopje koffie en een leuk gesprek over horloges.

Ik ga er veel plezier van hebben en ik zou zonder aarzelen een aankoop/verkoop doen bij Pieter. Aanrader!

1 like

Fijne en snelle deal mogen maken met @PIVRI.
Valt louter positief over te vertellen, mooie prijs, supersnel verzonden / ontvangen en horloge is exact zoals omschreven.

Dikke duim voor deze fijne forumgenoot!

1 like

De Oris Aquis was geen uur te koop aangeboden, of Pieter had 'm al overgenomen. Super prettige communicatie, vlotte betaling en dito terugkoppeling. Nogmaals dank Pieter en veel draagplezier!

1 like

Onlangs mijn Grand Seiko aan @PIVRI verkocht.

Communicatie verliep vlot & soepel. Eenmaal de deal gesloten, was de betaling ook snel gedaan - en kon de GS opgestuurd worden.

Zeer positieve ervaring! :+1:t2:

Pieter, bedankt!

1 like

Horloge overgenomen van Pieter. Fijne communicatie en snelle verzending. Fijn zaken doen dus. :+1:

1 like

Deze week een fraaie Oceanus van @PIVRI overgenomen. Terwijl ik de betaling nog zat te regelen rolde een kopie van het verzendetiket al binnen. Zaken doen met Pieter kan ik van harte aanbevelen. :ok_hand:

1 like

Ja… Wat men hierboven zegt.
Net is hier een mooie Junghans van Pieter (@PIVRI) bezorgd. Snelle communicatie en keurig verpakt. AANRADER!

1 like