Pivri

Er was nog geen topic over @PIVRI, dus bij deze;
Afgelopen week een horloge aan hem verkocht. Vlot verlopen deal, prima communicatie en het horloge netjes opgehaald. Zoals het hoort. :+1:

1 like

Ik heb een paar straps verkocht aan Pieter. Goede communicatie en vlotte betaling, top! :+1:

1 like

Vandaag prettig kennis gemaakt met Pieter (@PIVRI) en een mooie handopwinder verkocht. Ging allemaal prettig en vlot, welkom op het forum! :+1:

1 like

Als huisleverancier van @PIVRI weer een enthousiaste deal gehad. Uiteraard graag nog eens, maar dan wel even wachten tot ik mijn collectie heb aangevuld :grin:

1 like

Afgelopen week nogmaals een horloge verkocht aan Pieter. Prettige communicatie, betaling snel geregeld en een berichtje bij binnenkomst. Zoals het hoor dus. Pieter, bedankt en veel plezier met het horloge!

1 like

Horloge verkocht aan Pieter.
Soepel transactie en duidelijke communicatie.
Bedankt Pieter :+1:

Horloge verkocht aan Pieter.
Soepel transactie en duidelijke communicatie.
Bedankt Pieter :+1:

1 like

Mijn lang gewenste Sumo black overgenomen van Pieter. Scherpe prijs, heldere communicatie en super snelle verzending. De Seiko verkeert in nette staat en was bovendien goed verpakt voor verzending. Blij dat ik deze knaller in mijn collectie heb!
@PIVRI, nogmaals dank voor de snelle deal!

1 like

Van @PIVRI een mooie Casio overgenomen, ik dacht ik help hem een handje zijn collectie uit te winnen :grin:

1 like

Te dunnen dus …

Kort maar krachtig: Privma! :slight_smile:

Vandaag langs geweest bij @PIVRI voor een mint Bulova Accutron m8, een aangename ervaring.
Lekkere koffie, een goed gesprek en een mooie klok.
Pieter is a true gentleman.

1 like

Vandaag na vlotte deal een skx ontvangen van @PIVRI. Top verpakt, snel geleverd en in superstaat.
Als extra wat leuke NATO’s ontvangen!!

Dikke Aanrader !!!

Pieter bedankt!

1 like

Na hele soepele en snelle communicatie een mooie deal met Pieter / @PIVRI gemaakt een een SKX009 overgenomen welke ik zocht.
Snel en goed verpakt verzonden en 2 extra rubber straps als verrassing erbij gekregen!
Kortom, een aanrader om zaken mee te doen :+1:

1 like

Zojuist een Hamilton overgenomen van Pieter, @PIVRI. Al vanaf de eerste contact was de communicatie direct en duidelijk. Vandaag het horloge in ontvangst genomen en het horloge is zoals beschreven en wat ook wel (eens) fijn is, dat ik de band niet hoefde aan te passen :sweat_smile:. Pieter… wie weet tot de volgende keer!

1 like

@PIVRI heeft een strap van mij overgenomen. Vlotte communicatie en betaling. Dikke :+1:

1 like

Afgelopen week klok van Pieter @PIVRI overgenomen!! Alles tip top verlopen!

#aanrader!!

1 like

Vandaag f2f deal gehad met @PIVRI.
Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @PIVRI, vriendelijke en snelle communicatie. Ik zeg aanrader om zaken mee te doen!

Bedankt Pieter. :+1:

1 like

Al enige tijd geleden Mooie ginault or1 overgekocht van @PIVRI
Zeer fijn zaken gedaan te hebben.

1 like