Snelle deal gedaan met Pjotr (Ed). Chille/fatsoenlijke kerel. Binnen een dag was alles geregeld. Al met al top!
Vlotte en correcte communicatie met @Pjotr bij verkoop van een horlogekist.
Fijn om zaken mee te hebben kunnen doen.
Horloge verkocht aan Ed (@Pjotr) en zou het zo weer doen. Ook fijn dat ie laat weten dat het goed is aangekomen.
Zag een zoekertje of thread over Oliphanten band. Ik had nog een mooie liggen, helaas amper gebruikt. Dus bood ik hem Ed aan. Superfijne en snelle communicatie en fair prijs betaald. Zeer zeker aanrader! Nogmaals onwijs veel plezier ervan!
Horloge aan Pjotr verkocht. Soepele deal gemaakt. Prettig verlopen vanuit mijn kant. Thanks @Pjotr.
Vlotte deal gemaakt met @Pjotr. Het horloge was bovendien snel verzonden, goed verpakt en helemaal zoals omschreven. Dankjewel!
Mooie GS gekocht van @Pjotr. Beide iets krap in de tijd, dus een fast sale in een fastfoodrestaurant met een kort gesprek bleek de oplossing.
Fijne, heldere communicatie, ik hou ervan. Aanrader .
Horloge overgenomen van @Pjotr Leuke en sympathieke ontmoeting, soepele deal en een fraai horloge rijker. Van Harte Aanbevolen!
Nomos overgenomen van @Pjotr . Razendsnelle deal gesloten en volgende ochtend direct verzonden. Van harte aanbevolen!
Heerlijke ruildeal gedaan met @Pjotr ; hoop dat je mijn kant ook waardeert!
Altijd weer, aanrader in HF traditie.
Ook dank aan HF en groet uit Maastricht.
@Pjotr nam mijn De Ville over, en behalve een goede deal was het een aangename kennismaking. Dankjewel en graag tot de volgende!