Plaatjes kijken.... breitling (tu)

ik kreeg de kans om wat foto’s te maken en die heb ik dus ook benut.
nee , dit zijn niet mijn klokjes , helaas
alleen de super avenger dan , maar die moet plaats gaan maken voor een navitimer world staal zwarte wijzerplaat en leren band.
bij deze maar even een voor proefje op de navitimer met gouden kast…het hoeft van mij niet te blinken maar het staat hem erg goed X(


1 minuut voor 6

1 minuut na 6


als breitling special is een orbiter zeker top (tu)

Mooi die detailfotos (tu)
de foto’s van de horloges lijken mij iets overbelicht ?
vooral doorgaan met die mooie plaatjes :slight_smile:

't word toch wel een stalen vintage Navitimer hoop ik :smiley: (met parelrand)

de situatie was niet ideaal , ik was een beetje laat en ze gingen sluiten en ik kon moeilijk de flying-b en de gouden navitimer even mee naar huis nemen :smiley:

helaas ik heb wel zitten denken om een oude te kopen , maar deze keer wordt het de world als op de foto in het staal, ik vind de oudjes toch een beetje lastig gezien mijn onervarenheid hierin.
maar wie weet als ik er een keer 1 tegen kom

ps1: helemaal vergeten , mooie klok
ps2: ik had ook foto’s die wat minder belicht waren dan de bovenste ,maar ik vond bij deze de ster op de kast en weerspiegeling op de tafel super mooi uitkomen.

Mooie Breitlings vooral de navitimer vind ik wel een puike klok.

Mooie foto’s. Heb je altijd je camera mee? :smiley:

@ Seamaster,

Mooie foto’s. Ik heb ook een Super Avenger, alleen dan met een leren band. Weet jij of het makkelijk is die band zelf te verwisselen met bijv. een stalen band? Of is het raadzaam dat altijd door de juwelier te laten doen? En heb je enig idee wat een stalen band kost voor de Super Avenger? Zo wel grappig zijn ze af entoe om te wisslen.

tegenwoordig wel, in mijn telefoon :wink:

wisselen steld niet veel voor , als hij eenmaals op de juiste lengte is dan is het en 2 min gebeurt.
je moet wel zorgen dat de juiste pushpinnen gebruikt hier zit een speciaal zetje voor bij de band.
de band prof 2 , kost meen ik € 370,-

Band wisselen stelt inderdaad niet zoveel voor. Maar pas wel op dat je niet uitschiet en een grote kras op je horloge zet. De Professional II band kost volgens mij 370. Misschien kun je nog een Professional I band kopen, die zijn een stuk goedkoper, maar ook minder mooi.

Goed geschoten Seamaster,
zo mooi krijg ik ze niet met de camera die ik nu gebruik.
Binnenkort maar mijn nieuwe gebruiken : een Sony Cyber-Shot dsc-m2

Het leuke van deze camera is als je een memorystick in doet van 2 gb kan je er ook 2 uur mee filmen in mpeg 4.
Alles in 1 camera dus.Verder heeft hij 5.1 megapixels is naar mijn mening genoeg.
Ga hem binnenkort uitproberen plaats ik ook wat foto`s

thnx , en ik ben benieuwd naar de foto’s,
leuke camera en handig dat je hem met een memorystick kunt uitbreiden .
bij heeft dat geen zin ik heb nu 256mb en daar kan ik zo’n 175 foto’s mee maken in een wat hogere resolutie als ik meer zou willen moet iik ook een accu bij kopen want die is meestal leeg na zo’n aantal