Plaatjes Tudor BB en Pelagos

Van middag mocht ik ze bewonderen en heb ik een paar plaatjes gemaakt van dit drietal.
Zelfs op mijn pols plm 16,5cm komen ze goed uit en vallen de lugs er niet overheen.(De BB heeft ongeveer de zelfde lugmaat als de Seiko Fathoms)
Persoonlijk vind ik de BB op leer het mooist en die zit ook het beste bij mij.
Klein puntje van kritiek: jammer dat het glas niet ontspiegeld is,maar…

Erg mooi! Bedankt voor het delen

Van de Tudor BB komt een heel fraaie Hommage op basis van een Seiko (snzh55 als basis, en mogelijk ook de skx007 als basis).
Ik heb devwijzerplaten en bezel inserts als binnen, de snowflake wijzers (met rosé gouden randjes) komen nog.
Beloofd net zo’n hit als de Fifty five fathoms te worden denk ik.

Het worden ongetwijfeld mooie horloges, maar keep off the “hommage” kretologie svp. :wink:

Gaaf Kees, bedankt voor het delen!

Grt. René

Ze zijn ontwikkeld omdat de Tudor zo mooi gevonden wordt.

Oeps, dat klinkt goed, wanneer kunnen we die verwachten?
Ben wel erg nieuwschierig… :wink:

Grt. René

Ikmbegreep van Jake dat de wijzers er erg snel aan komen. Ik heb 10 sets gekocht, ik weet niet wat de totale oplage wordt.

Kleine moeite, want ik heb er een ontvoerd.
Ik kon de verleiding niet weerstaan…zucht

kees 31 Schreef:

Kleine moeite, want ik heb er een ontvoerd.
Ik kon de verleiding niet weerstaan…zucht

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KBT6SALO-D.jpg

Zo op leer zeker de mooiste van het stel. Valt de snowflakewijzer in het echt ook zo op, of is dat puur op de foto?

Mooie aankoop hoor :~

robbie409 Schreef:

Ze zijn ontwikkeld omdat de Tudor zo mooi gevonden
wordt.

Kom op, zo werkt dat niet bij een bedrijf.

Ik bedoel de Seiko-mods, leden van diverse forums hebben net als bij de FFF mod samengewerkt en zo de productie van de mod-onderdelen bewerkstelligd.

Heb je er ook een nato bij? In Basel viel me op dat de Tudors bijna allemaal op nato gepresenteerd werden.

robbie409 Schreef:

Ik bedoel de Seiko-mods, leden van diverse forums
hebben net als bij de FFF mod samengewerkt en zo
de productie van de mod-onderdelen bewerkstelligd.

Voorkeur van de twijfel. Een hommage is een eerbetoon aan… En een horloge van een ander merk is doorgaans bedoeld voor de handel en niet als een onzelfzuchtig eerbetoon. Kan overigens een interessante klok worden, maar toch.

Dank je,
Die van de seconde wijzer valt wel een beetje weg tegen de uuraanduidingen,hij loopt er vlak bij langs.
De grote snowflake is duidelijk aanwezig.

Ja hoor die wordt er standaard bij geleverd.
De overeenkomst tussen Fathoms en BB.

Ben wel benieuwd hoe jouw uitvoering van de BB er uit gaat zien.
Mvg
Kees

robbie409 Schreef:

Ikmbegreep van Jake dat de wijzers er erg snel aan
komen. Ik heb 10 sets gekocht, ik weet niet wat de
totale oplage wordt.

Ben erg benieuwd hoe dit eruit gaat zien! Zijn er ergens al foto’s oid hoe het eruit gaat zien?:slight_smile: