Plaatjes uit Duitsland kijken

Vandaag per post de catalogus van Tutima ontvangen.
Een mooi set met modellen overzichten en flyers + en DVD met schitterende luchtopnames. Vooral de vintage pilot style (pre WO II) spreekt mij erg aan.
De prijs iets minder. Bij Archimede is er al een vintage style voor nog geen €400,-

Maar goed…aanvragen is zeker de moeite waard!

Groeten,

Marco W

Aanvraag onderweg! :wink:

zit nu bijna een jaar thuis in verband met slecht verlopen hernia operatie.
En heb in de afgelopen tijd (toch niets beters te doen) al heel wat boeken binnen gekregen van bijna alle noemenswaardige horloge fabrikanten.
Van sommige geloof je het echt niet wat ze opsturen.
Het ene merk stuurt je gelijk iets op en het andere merk kost je een mailtje of 5.
Ik den dat ik nu zo tussen de 60 á 70 mooie catalogussen heb.

( is mijn vriendin blij mee joh;))

ja het blijft altijd een verrassing wat er door de brievenbus komt.

Heb vaak wel gezien dat de duitse merken er meer werk van maken dan de bekend zwiters, Heb vb hele boekwerken ontvangen van Glasshutte Orginal en A. Lange und Sohne enz. En van Omega soms niet meer dan een flyer, De bekende zwiters geven vaak online helemaal geen mogelijkheid om iets aan te vragen. Verkoopt zich blijkbaar wel van zelf.

Veel plezier een spoedig herstel gewenst.

Marco W

tijmen2 Schreef:

Aanvraag onderweg! :wink:

zit nu bijna een jaar thuis in verband met slecht
verlopen hernia operatie.
En heb in de afgelopen tijd (toch niets beters te
doen) al heel wat boeken binnen gekregen van bijna
alle noemenswaardige horloge fabrikanten.
Van sommige geloof je het echt niet wat ze
opsturen.
Het ene merk stuurt je gelijk iets op en het
andere merk kost je een mailtje of 5.
Ik den dat ik nu zo tussen de 60 á 70 mooie
catalogussen heb.

( is mijn vriendin blij mee joh;))

Sterkte Tijmen!
Ik heb jaren geleden in drie jaar tijd twee keer een hernia operatie gehad (op dezelfde plek),eerste keer goed mislukt na drie jaar tobben toch weer geopereerd en nu klachtvrij!
Er is hoop zeg maar :slight_smile:
Ik was niet zo slim om te lezen maar slim genoeg om mijn tv op zijn kant te zetten zodat ik liggend op mijn zij toch tv kon kijken.
Na een paar maanden bleek de tv naar de kl… toen ik hem weer recht zette;allerlei rare vlekken in het beeld :frowning:

blijf dus lekker lezen :smiley:
gr dirk

Gelukkig is er nog hoop:)
Ik ben nu ook voor de tweede keer op het zelfde niveau geopereerd l5-s1 maar de tweede keer kreeg ik bekken instabiliteit er bij , geen pretje. nu dagenlijks nog steeds klachten maar gaat langzaam maar zeker steeds iets beter.
Ik had de draad al weer opgepakt door weer iets te gaan werken vanaf september maar zit nu weer thuis van een meniscus operatie:( ik hoop dat ik nu wel een poosje klaar ben met dat ge-snij.

Om toch maar eens even bij Marco’s topic te blijven de catalogus van Ulisee Nardin en Jaeger LeCoultre zijn ook de moeite waard.

De boekwerken van sinn mogen er ook zijn :slight_smile:

flieger63 Schreef:

In het bijzonder de Duitstalige (daarbij vergeleken is de Engelstalige maar aan de bescheiden kant).

Onlangs het boekwerk van “Ball” ontvangen (ik was het al weer vergeten dat ik die had aangevraagd :))
Ook zeer de moeite waard.

Groet en sterkte

Herman

Moet je voor de gein Panerai aanvragen, dat kan gewoon bij hun op de site, dan krijg je me ook een boek.
Je kan zelfs een boekwerk aanvragen met alle limited editions.

lencoth Schreef:

flieger63 Schreef:

In het bijzonder de Duitstalige (daarbij
vergeleken is de Engelstalige maar aan de
bescheiden kant).

Ik heb een chinese, waarschijnlijk een foutje gemaakt bij Sinn, binnenkort maar een Duitse aanvragen om te kijken of er verschil tussen zit.

Grappig gaat wel eens vaker mis bij Sinn.

Krijg er een waar de bladzijden achterste voren waren ingebonden.
Dus laatste pagina vooraan.

Maar dat zegt toch niets over de kwaliteit van de horloges? :slight_smile:

Marco W.

Vandaag heb ik de catalogus van Panerai en Sinn binnen gekregen. Jongens, wat zit dat goed in elkaar!

Van Panerai is een prachtig dik boekwerk gekomen. Ook heb ik de catalogus van alle speciale edities van 1997 tot 2010 binnen gekregen, het ziet er echt prachtig uit. Hoewel ik geen Panerai fan was, weet ik zeker dat er nu zeker één gaat komen.

Van Sinn heb ik nu de Duitse catalogus, welke een jubileum editie is, met een omslag, bijgeleverde folders, andere informatie en natuurlijke de catalogus. Dit is voor mij echt de beste catalogus die ik ooit heb gekregen. (tu)