Hey allemaal. Gisteravond was een hele rustige avond en er was weer eens geen boeiend programma op tv (wanneer wel zou je zeggen). Ik ging maar eens aan de slag met de camera en heb een berg plaatjes geschoten
Helaas kan ik de foto’s van mijn Picassaweb niet naar dit forum linken dus je moet het adres even aanklikken. de 42 foto’s zijn een eerste cut, er is al aardig wat verwijderd maar nog niet alles.
Mooie plaatjes hoor. En ik zie een oude bekende. 
Haha ja Dreski het is een heerlijk klokje man. Met dit weer is een leren bandje gewoon niet lekker dragen en staal is top! Heb er toch wel een extra schakel tussen gezet want ik draag mijn klokken graag lekker los.
Mijn beste,
“En zo heeft jou rustige, ledige avond toch nog inhoud gekregen“.
Mooi hoor deze scherpzinnige plaatjes. En wat handig zo’n horlogedoos met een ruim voorvak.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Leuke foto’s! Moet ik ook eens doen! (Overigens vond ik het programma over Gallipoli op NGC wel interessant)
Menno
Was dat niet Dreski’s klok waarmee je naar je familie in Amerika mee belt?
Nice!
De doos heb ik net gister gekocht dus nog maar net uit het plastic
Ook een beetje de reden waarom ik een vlaag van inspiratie om foto’s te maken over mij heen kreeg.
Nu is het op naar een goeie camera! Helaas zie ik nu pas hoe vies en beschadigd mijn schatjes zijn 
marnix_moed Schreef:
Was dat niet Dreski’s klok waarmee je naar je
familie in Amerika mee belt?
Ja maar daar heb ik nu G-Shocks voor. 
mooi die Van der Gang!! Dacht die wil ik ook, maar die gedachte komt helaas te vaak voor…
Thanks, het is een horloge van mijn pa geweest voor zijn overlijden en hij gebruikte 'em echt als daily beater. Mee naar het strand en van alles en nog wat. Ik heb hem echt een paar keer vervloekt voor wat hij er mee deed maarja hij hield van dat horloge en wilde het gewoon altijd aan hebben. Na zijn overlijden heb ik de totaal versleten band laten vervangen voor een exact dezelfde als wat er op zat en ik probeer er wat beschaafder mee om te gaan
Nog even sparen en ik kan het horloge naar de fabriek terug sturen voor een grote beurt.
Zo een verhaal kan ik me van vorig jaar nog herinneren… zocht er een blauw bandje bij ofzo.
Tja, en met de worldtimer die ongetijwfeld op een paar van je Casio’s zit, is dat nu ook een eitje geworden…
Pas maar op, straks heb je voor elke tijdzone een aparte g-shock 
Ja het was wat duurder maar ik ben toch maar voor een originele Van der Gang gegaan. Het is het in ieder geval wel waard geweest 
Wat een beauty’s die Van der Gang en die Hamilton (tu) (tu) (tu)
(maar die andere zijn ook zeker leuk :)-D )