Plaats een foto van je... Chinees

Met dank aan het onderwerp van Peter 2006 en geinspireerd door deze leuke nieuwe aanwinst, een Alpha 1993. Plak met de hoofdletter P en volledig in China vervaardigd. Maar de kwaliteit is ongelooflijk voor het geld (50 euro incl. verzending vanuit Hong Kong). Automatisch uurwerk, goede kwaliteit lederen band met klipsluiting, glasbodem en een mooie afwerking. Tot nu toe loopt het uurwerk prima.
Het lijkt me leuk hier eens een positief Chinees onderwerp van te maken, dus aub geen foto’s van je fake Rolex :wink:


ziet er idd leuk uit , en ook niet verkeerd voor het geld, ( ik vind dat je dit ook niet kunt vergelijken met nep rolex)
prima klokje (tu)

Ik vind dit zeker een leuk horloge (tu)

En als de kwaliteit van het uurwerk goed blijkt te zijn, dan heeft de toekomst zeker nog mooie klokken in petto vanuit het Verre Oosten…

Mick

Hi Michel,

Zou je mij (ons) kunnen vertellen waar je dit horloge gekoch hebt.

Dit model van Elysee kost namelijk al snel € 250,-

Wow, en dat voor die prijs :slight_smile:

Ik wil ook wel graag weten waar je dit hebt gekocht!

Bij deze Ebay-verkoper: http://stores.ebay.nl/ALPHA-WATCH

als ik goed naar je foto’s kijk denk ik alleen dat er toch een miyota uurwerk in zit, en da’s japans.

Dat denk ik ook. in ieder geval staat er op andere modellen ‘japan move’

mooi horloge maar hoe lees je de tijd af??
ik zie alleen maar de grote wijzer.
of moet ik een sterkere bril.
gr oscar

op de onderste foto is het 5 voor 10

in het vensterje staan de uren (9) en de grote wijzers geeft de minuten (55) aan.

Mooie aanwinst, heel strak design. Van harte en veel plezier ermee. :smiley:

Mooie klok hoor Michel , en voor dat geld.

Deze is nu voor mij onderweg uit Hong Kong, incl verzendkosten voor € 52,30 :slight_smile:

Nou daar wordt je niet arm van…Lampie

Maar warm wordt je er toch ook niet van… Niet mijn smaak!

Al enige tijd ook een broertje erbij, maar nog geen tijd gehad een foto te plaatsen. Ik heb 'm met zwarte band, vond ik mooier. Ook leuk, hij lijkt op een Chronoswiss maar dan goedkoper en nog belangrijker: zonder foto van die man erbij…

daar istie weerrrrrrrrrr volledig in elkaar gesleuteld in China… de Nike Hammer!!!

Erg, he, die foto van die Gerd R. Lang…?

Ik heb de ebay-site nog 's bezocht waar alpha-horloges worden verkocht. Ik moet zeggen: daar zitten voor de prijs toch heel aardige horloges tussen. Wat te denken van deze “Paul Newman”? Dat is toch een Valjoux 7730? En nog verfraaid ook! Voor pak-m-beet Euro 85! Dat KAN toch niet? Als de Chinezen zo doorgaan, kan de Zwitserse markt het straks wel schudden, da’s wel duidelijk…

dat ziet er mooi uit iig, zeker het uurwerk!