Plaatsen diamant in lunette Breitling?

Hallo,

Mijn naam is Angel en ik ben een Breitling SA liefhebber, onlangs mijn vriendin ook kennis laten maken met een instapmodel, de Colt Ocean Quartz. Nu wil ze hem een persoonlijk tintje geven door een kleine diamant in de ring te verwerken. Echter is niemand bereid dit te doen, (Ace, Reuters etc.) Die plaatsen dit alleen wanneer de lunette van edelmetaal is, goud bijvoorbeeld.(td)

Wie o wie kan mij vertellen waar ik een diamant(je) kan laten plaatsen in een lunette van een Breitling,(op het rondje wat meestal tic-matig op de 12 staat hoort te staan) Ik weet dat het mogelijk is want ik heb het meermalen gezien.

Vanzelfsprekend hoor ik het graag,

Avast bedankt.

Mvg Angel

Ik denk dat de meeste juweliers dat kunnen.

Heb je al uitgezocht hoe het zit met de garantie van Breitling? Ik kan me voorstellen dat juweliers er niet aan willen beginnen, omdat je dan de garantie kwijt bent op het horloge. Of is hij al ouder dan 2 jaar?

Weet ze het wel zeker?! Da’s toch zonde van zo’n horloge!X(

Niet om reclame te maken, maar wij hebben ooit eens bij een seiko de kast volgezet met diamant.
Is Juweliers Robert den Haag in Rotterdam Alexandrium.

Goedenavond allen,

Bedankt voor de reacties tot zover, de klok is idd een ouder model uit ´99. Klein genoeg voor een smalle vrouwen pols trouwens, zoveel niet al te dure vrouwen modellen om mee te beginnen zijn er bij Breitling niet. Wellicht is het Alexandrium altijd de moeite waard van een belletje…Ga ik doen en ben ook benieuwd wat dat kost.Laat het wel ff jullie weten.

Mvg Angel

Als je dit doet, kun je daarna wel vergeten het horloge ooit nog een officiele onderhoudsbeurt te laten geven. Het service-centrum zal je een prijsopgave geven om het horloge in de originele staat terug te brengen; wil je dit niet, dan krijg je 'm ongerepareerd terug. MET onderzoekskosten.

Ik heb dit eerder van heel dichtbij meegemaakt. Denk goed na over wat je doet.

Daar zit idd wat in, Breitling kennende. Overigens niet geheel onterecht, er zal overigens op korte termijn bij deze COQ een beurt plaats gaan vinden. Een steentje ziet er leuk uit , maar van mij hoeft het persoonlijk niet. Maar wie ben ik… zolang ze mijn passie maar deelt.:smiley:

Thankzz voor de info.

PeterLC Schreef:

Als je dit doet, kun je daarna wel vergeten het
horloge ooit nog een officiele onderhoudsbeurt te
laten geven. Het service-centrum zal je een
prijsopgave geven om het horloge in de originele
staat terug te brengen; wil je dit niet, dan krijg
je 'm ongerepareerd terug. MET onderzoekskosten.

Ik heb dit eerder van heel dichtbij meegemaakt.
Denk goed na over wat je doet.

Ik ben er ook niet voor om een van zichzelf prachtig horloge nog eens te “pimpen”, maar als je de rechtmatige eigenaar bent en je hebt alle papieren, vind ik het toch wel een beetje grof dat Breitling weigert je horloge te servicen…

@ Angel: Ik zou nog es met je vriendin praten: een Breitling is zowieso al zeer mooi. Doe een kleine extra kost en koop haar een ring, met een diamantje in.
Zal ze ook wel blij mee zijn :wink:

Marc-B1 Schreef:

PeterLC Schreef:


Als je dit doet, kun je daarna wel vergeten het
horloge ooit nog een officiele onderhoudsbeurt
te
laten geven. Het service-centrum zal je een
prijsopgave geven om het horloge in de
originele
staat terug te brengen; wil je dit niet, dan
krijg
je 'm ongerepareerd terug. MET
onderzoekskosten.

Ik heb dit eerder van heel dichtbij meegemaakt.
Denk goed na over wat je doet.

Goeie headsup! (tu)

@ Angel: Ik zou nog es met je vriendin praten: een
Breitling is zowieso al zeer mooi. Doe een kleine
extra kost en koop haar een ring, met een
diamantje in.
Zal ze ook wel blij mee zijn :wink:

(:smiley: Is ie daar wel klaar voor?

Hahaha, da’s wel iets anders dan een diamant in een lunnette…
Overigens denk ik dat een prijsopgave telefonisch nog best eens lastig kan worden. Hangt nml helemaal af van de grootte van de diamant.

Het beste kan je volgens mij een losse bezel kopen, en deze dan laten bewerken. Dat zou ik althans laten doen: Breitling is inderdaad niet happig op modificaties.

Dank allen, ze ziet er van af…

En nee, daar ben ik nog niet klaar voor.

Laten em mooi zoals die is.

Greetzz Angel

ik wilde net mailen dat je het nog wel eens in Antwerpen ziet :wink:

Het kan bij een aantal bedrijven maar het is zelf erg eenvoudig om te doen.
Je koopt een Oceane bezel met diamanten en vervangt hem door de oude bezel.
Qua garantie is er niets aan de hand omdat je alleen de lunette vervangt en de kast dichtlaat.
Lunettes zijn te bestellen bij:
The Diamont Castle
47th Street
Diamond District
New York City
maar een mailtje naar Julier883@verizon.net
kan ook. Suc6