Places to go Nijmegen

Komend weekend zit ik in Berg en Dal. Ongetwijfeld gaan we dan ook naar Nijmegen. Bij deze dan ook de vraag bij welke juweliers ik zeker even langs moet gaan.
Van Baal staat al op mijjn lijstje.
Suggestties in de omgeving van Berg en Dal zijn natuurlijk ook welkom

Marc Uyen.
Evt de nieuwe winkel van Paul van zeeland.

Meer dan Eugene van Baal heb je niet nodig. Eerst een half uurtje voor de winkelruit en dan nog een uurtje naar binnen :wink:

Planning is om zondag naar Nijmegen te gaan. Het is dan koopzondag. Ik hoop dat ze dan ook open zijn

Dan zou ik ff checken van te voren of Eugene v Baal open is. Dit is niet altijd het geval namelijk op de koop zondag. Ik heb er wel eens voor een gesloten deur gestaan.

Naar mijn weten doet van Baal niet mee aan koopzondagen.
Ik zou dus een andere dag gaan want inderdaad…meer dan van Baal heb je niet nodig.

Kom op jongens.
Bij van Baal hebben ze alleen nieuw spul. En als je geluk hebt een echte liefhebber als gesprekspartner.
Voor leuk 2e hands is Marc uyen een prima adres. En mi een prima kerel met erg veel leuke klokjes.
Daarnaast ben ik nog niet in de nieuwe Paul van Zeeland winkel geweest, deze zou ook opgewaardeerd zijn.

Gisteren nog even bij van baal geweest (buiten).
Net 'n kind in 'n speelgoed winkel.
Omega, tag heuer, breitling, enz, enz… zeker de moeite waard.

Van Baal, praat me -of eigenlijk m’n vrouw- er niet van… Erg gezellig was het voor haar iig niet gedurende zo’n 1,5 uur…:wink:

Belangrijkste tip: have fun!

Na van baal even langs bij de blonde pater, beste bak horeca koffie van Nederland!

Gisteren ook in Nijmegen geweest (mijn vriendin had een afspraak in het radboud). Staan verlekkeren bij van Baal hoor…

Even een terugkoppeling.
Het is de zondag geworden en zoals hier al voorspeld was van Baal gesloten. De echte premium merken lagen ook niet meer in de etalage. Ook Marc Uyen was gesloten.
Overigens verder wel een hele gezellige dag gehad. :grinning:

Jammer voor je…anderzijds zijn de kosten van je weekendje zo wel een stuk binnen de perken gebleven?

Voorheen kwamen mijn vrouw en ik ook regelmatig in Nijmegen. Voor mij waren de herenkleding zaken wel interessant. Vorig jaar waren we ook weer geweest, en ik ben geschrokken wat er nog van die herenkleding over is. Zelfs Hoogenboom is geen schaduw meer van wat het is geweest. Hadden vroeger zo’n beetje alles van Pierre Cardin broeken, nu hingen er welgeteld een stuk of 5. Uiteraard niet in mijn maat. “Ja mijnheer, kunnen we voor u bestellen”. Tuurlijk, maar dat kan ik via internet zelf ook.
Ik hoef er niet meer heen, jammer.

Inderdaad jammer voor je, want er is best wel wat moois te zien bij van voorbeeld Van Baal…
Maar kan me inderdaad ook zo indenken dat de kosten na dit weekend nu een stuk lager zijn uitgevallen hahah

Pieter.