Planet Ocean Deep Black

John Player Special! :wink:

Grappig, bij elke Rolex denk ik, voor dat geld liever een Omega… :smile:

2 likes

Er zit zo te zien wel een stuk meer techniek en engineering in deze modellen dan in een willekeurige SS Rolex

1 like

SS Rolex is zéker zo’n mooi stukje case techniek als deze ceramische case techniek.

Wat dat betreft vind ik 'm bij de DSOTM beter passen, die is wat verfijnder.

Op één of andere manier vind ik dat een duiker een tèts tegen een rotswand of een klap op een steen moet kunnen overleven en die uitdaging durf ik met een ceramische kast niet aan…

4 likes

In die zin vind ik ook de keuze voor rood interessant…fijn, zo’n extra duidelijk gemarkeerd kwartier voor decompressiestops, maar deze kun je dieper dan 5m niet meer zien.

1 like

Omega drijft de prijzen waanzinnig hoog op zeg.

Maar okay, ze zijn met de toekomst bezig.
Gaat waarschijnlijk nog lukken ook.:wink:

Grt.

Die blauwe en rode versies komen regelrecht van de kermis af. Wat afschuwelijk.
De andere twee kunnen er wel mee door. Geen fan van zwarte kasten.

1 like

Ben ook geen fan van zwarte kasten; vingerafdrukken zijn hier veel sneller zichtbaar, en dan zit je een hele dag te poetsen.

En oh ja: voor dat geld liever een Rolex :wink:

Ik vind het helemaal niks. Maar wel cool om de onthulling zo te volgen!

Ik zou voor de zwarte gaan, heel mooi! Vind hier de band wel passen, bij de anderen wat minder geslaagd.
Is al wat bekend over de diameter? Waarschijnlijk weer veel te groot (45/46 mm)?

yep…45,5 geloof ik. Te groot (gelukkig) voor mijn armpjes.

Jawel, niets op aan te merken qua looks en techniek, maar wat een bak met geld voor een in principe massaproduct. Jlc en andere exclusievere merken kom ook in het zicht voor eeze prijzen.
Maar hij zal wel minimaal 15mm dik zijn hoop ik, dan kan ik hem toch niet lekker dragen.

(Zegt degene met een Seiko van 20 jaar geleden die toen ook 2500.- euro kostte🙄)

Op een keramische kast zie je net helemaal niks! Toch niet bij mijn DSOTM.

ik ben geen omega fan. maar af en toe…
voor mij de zwarte en als tweede keus. zwart-goud.
blauw en rood vind ik er niet bij passen.

voor mij de 2de aub

1 like

Echt? Heb wel eens een DSOTM om gehad (weliswaar kort) maar viel me dan toch niet op.

Mhew… Ik vind de (stalen) 2500 nog steeds De PO

2 likes

Over de verschillende kleuren…dat blauw is kennelijk een praktisch kleurtje onder water…

Van Fratello:

So what is with the colors on these Omega Seamaster Planet Ocean Deep Black models? Red is the first color that will disappear under water, at 5 meters to be precise. Omega claims that this ‘military spec’ will ensure the watch goes ‘camouflage’ from 5 meters onwards. The blue version is also interesting. Blue is the last color you will see under water, at a depth of 275 meters. The exact shade of blue you will see at 275 meters, is the color used on the Omega Seamaster Planet Ocean Deep Black with blue accents. At 300 meters depth, everything turns black. The Sedna gold model, of course, can be used for diving without a problem, but the gold is mainly there to enjoy at the deck of your Riva.

Gelukkig kun je de GMT wijzer dus nog zien op die diepte. :joy:

1 like

Lol! Prachtig marketingverhaal :sunglasses:

hahahah, dat is echt de grootste onzin!