Hoi allemaal,
Vreemde vraag misschien maar is er iemand in de regio Tilburg woont en in bezit is van een omega seamaster planet ocean. (1e generatie of evt een 39,5 variant). Die ik een keer zou kunnen passen/bekijken?
Hoi allemaal,
Vreemde vraag misschien maar is er iemand in de regio Tilburg woont en in bezit is van een omega seamaster planet ocean. (1e generatie of evt een 39,5 variant). Die ik een keer zou kunnen passen/bekijken?
schaap en citroen Den Bosch.
Niet zo ver van Tilburg.
Daar hebben ze niet de 1e generatie… wil die graag eens passen omdat hij iets minder dik zou moeten zijn.
Is dat verschil zo belangrijk voor je?
Dat weet hij niet, vandaar dat hij wil passen
De eerste generatie is idd vrij dun, daarna worden ze dikker en dikker. De 39,5 is echt veel te dik voor de diameter
Nee, dat valt reuze mee, geen paniek!
De 39,5 met 8800 uurwerk is 14,2mm dik en 45 l2l. De 45,5 met 2500 uurwerk is 15mm dik en 52 l2l. De 45,5 vind ik persoonlijk vele malen beter in verhouding dan het tonnetje van de 39,5. Maar goed, een duiker mag uiteraard wel wat meer chunky zijn.
Ik heb gelezen dat de 1e gen ook in 42 mm was! (Dat is voor mij een redelijk goede maat) en dat een stuk minder dik zou lijken. Vandaar de vraag of iemand die hier heeft zo dat ik hem evt een keer zou passen. Maar ik begrijp dat de vraag niet geheel gebruikelijk is😬
Hier alle drie op een rij:
39,5mm 8800
42mm 2500D
45,5mm 2500D
Ze vallen alle redelijk plat om de pols, geen tonnetje te zien