🔒 Planet Ocean van Rik vermist of ontvreemd 🔒

Als zij alle lijntjes heeft uitgelopen dan snap ik dit volkomen :+1:

Deze attitude snap ik niet helemaal, maar goed…

11 likes

Vervelende situatie zeg, maar goed een hulpverlener denkt hopelijk niet als eerste hoe hij het beste een slachtoffer zijn eigendom ontfrutseld. Als hem een infuus of ietsdergelijks aangelegd moet worden komt een horloge niet heel goed uit dus ik kan me voorstellen dat die gewoon is afgedaan en in een bakje gelegd is.

Ik hoop dat hij snel boven water komt

11 likes

Exact…ik denk ook in die richting. :crossed_fingers:

6 likes

Pff, zou echt sneu zijn om op zo’n manier óók nog eens een PO kwijt te raken.
Wat mij betreft blijven de tikkies dan net zo lang open staan totdat we hem er een kado kunnen doen met zijn allen. :wink:

10 likes

ja bij zo een ongeluk zou mij dat niet verbazen, wellicht onder de stoel gekomen of uit de auto geslingerd…

1 like

Ja precies, aan zoiets dacht ik ook.

of door de knal van de airbag…

1 like

Zou wel heel gaaf zijn.
@daffie : op hoeveel % P.O zitten we :smile:

2 likes

Dit topic doet mij denken aan de Dweller van Hammond. Die miraculeus herstelde van zijn ongeluk en later de gehavende Dweller toonde.

Ik wens @GMTplus1 hetzelfde! Dat hij straks helemaal herstelt is en showed hoe hij het won van de PO. Tezamen met zijn gefundraisde nieuwe horloge!

Zou dat niet mooi zijn! :pray:t2:

2 likes

Zo’n 12-15% :smile::ok_hand:

2 likes

Het gebeurt helaas wel:

Hopelijk komt de PO bij 1 van de hulpdiensten boven water

1 like

Sterkte met deze hele nara gebeurtenis

1 like

of iemand anders die erbij was.
Een vriend van mij werd jaren geleden dood gereden door een tram die door rood reed, en zijn gouden aansteker is nooit meer terug gevonden.
Wel kregen zijn ouders maanden later een envelop van het GVB,met daarin een verfrommeld pakkie shag en een tand. :face_with_symbols_over_mouth: echt waar.

Mijn oudste broer is 22 jaar geleden verongelukt bij het tankstation Blijdorp (motorrijden). Zijn portefeuille met daarin o.a. rijbewijs, bankpas en papieren is ter plaatse verdwenen en nooit teruggevonden.
In het ziekenhuis was zijn trouwring opeens verdwenen, een paar dagen na mijn broers dood kwam de ring plotseling weer boven water via de verpleging.

Op 2 januari 2017 heeft mijn moeder een zwaar auto-ongeval gehad op de A15 bij Barendrecht.
Niet alleen was haar smartphone (waarmee ze de hulpdiensten vanuit de auto gebeld had) na het ongeval spoorloos, er was ook een bankbiljet van € 100,- uit haar portemonnee verdwenen.

Blijkbaar achten hulpverleners en/of getuigen het nodig gebruik te maken van de weerloze toestand van verkeersslachtoffers…

Afijn,
Ik hoop dat Rik volledig herstelt, een horloge is vervangbaar :wink::+1:

3 likes

Leve de mensheid.
Wat is dat triest zeg.

4 likes

Misschien een vreemd idee maar mocht het horloge niet terug gevonden worden. Valt het volgens mij wel onder de verzekering. Super triest dat het nodig is vooral vaak door emotionele waarde en afschrijving waar de verzekering mee rekent krijg je nooit terug wat je kwijt bent.

2 likes

Tsjonge Rob! :scream::grimacing::rage:

1 like

Belangrijkste dat hij volledig hersteld!
De rest zijn maar spullen en wellicht komt het horloge nog boven water. Tot die tijd is die gelukkig waterdicht en straks hopelijk het verhaal ook.

@GMTplus1; Sterkte!

6 likes

Los van het feit dat zoiets echt te bizar voor woorden is, ik las dat het ongeluk 6 weken geleden is gebeurd. Dan hadden de ‘instanties’ toch allang het horloge teruggegeven!? Zo niet, dan gaat er volgens mij echt iets goed mis bij de (na)zorg van een ongeluk. Bovendien ga ik er vanuit dat hulpverleners iemand de zorg verlenen die op dat moment het beste wordt geacht. De gedachte dat hulpverleners horloges en/of geld stelen doet af aan het respect wat deze mensen verdienen.

4 likes