Hoe groot achten jullie de kans dat je hier besodemieterd wordt?
http://www.ebay.nl/itm/331219636966?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
Hoe groot achten jullie de kans dat je hier besodemieterd wordt?
http://www.ebay.nl/itm/331219636966?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
Flink groot. Telt u mee?
Tsja, als iets er uit ziet, als te mooi om waar te zijn,dan kun je er donder (mag dat woord nog wel?) op zeggen, dat het dat ook is.
Gewoon melden via de knop, kans is groot dat ie verwijderd wordt.
donder (mag dat woord nog wel?)
(tu)(
pieter.
Geen feedback, geen betaling via PayPal mogelijk en geen eigen foto’s.
Als het te mooi is om waar te zijn… dan is het dat ook.
Dus gewoon niet doen.
hij geeft ook aan dat de garantie tot juli 2014 loopt.
volgens mij was dit model in 2010 nog niet te koop? (met ceramische bezel)?
en dit caliber…
Zou om meer en gedetailleerde foto’s vragen. Dan adhv de afgebeelde garantiekaarten serienr e.d. controleren. serienr moet op de lug en het uurwerk staan.
Dat de aanbieding echter nog maar 6,5 uur loopt en er nog helemaal niet is geboden doet mij vermoeden dat je genaaid wordt…
Lekker vanaf blijven dus
goede feedback en paypal mogelijkheid zijn voor mij de minimale vereisten op ebay
Is al de derde listing van het zelfde horloge en deze persoon. Gelukkig trapt er dus niemand in. Ik ga ook zeker niet bieden. Heb hem nog wel gevraagd om extra foto’s ook met serienummer. Hij stuurde opnieuw internet foto’s, waarop wel het serienummer te zien was overigens. Dus of een goede photoshopper, of alle foto’s gejat. Via paypal wilde hij ook niet betaald worden.
Geen tijd in steken. Als hij echt dat horloge heeft liggen, gaat ie het echt niet voor 1250 op eBay zetten, dan kan ie er zo het dubbele voor vangen door direct te verkopen.
Het “wat nou als” gevoel dat je nu hebt is gewoon jezelf voor de gek houden.
Haha, bedankt!
Overigens heeft er waarschijnlijk ondertussen iemand een melding gemaakt, want de hele advertentie is inmiddels weg.
Klopt 
Goed zo (tu)