Plastic fantastic

Staat er nu een te koop op Marktplaats.

5 likes

He he een plastic Seven :yum:

9 likes

Hee Domega, wonderschoon die rood-witte Flucano.

1 like

Dank je M - kon dat bizarre ervan niet weerstaan, haha! Maar ik vrees dat een lugje is gebroken, heb nog geen lijmpoging gedaan - ga hem/haar sowieso niet dragen cq houden…
Dus?!?

Ha Bill, belofte tot nog toe waargemaakt. Ik droeg mijn oranje exemplaar de hele vorige week.

1 like

Leuk

@Emdee - Marjolein,
Het was leuk om je weer eens te ontmoeten en te spreken op de laatste Rikketik beurs (nov 2024).

Op het rijtje waar ik samen met @basv mijn verkooptafeltje had achter mij, stonden twee wat hippie achtige dames met een enorme tafel vol… tsja… junk? De verkoop strategie was even eenvoudig als doeltreffend: je kreeg een kartonnen doosje van ca. 25 x 20 x 15 cm. Je mocht het doosje vullen met wat er op de tafel stond; vol: 1 tientje. Dat is pas grabbelen! Heb ik ook even gedaan en thuis aangekomen trof ik dit plastic fantastic klassiekertje aan, tussen diverse zaken die interessanter bleken dan ik aanvankelijk dacht.

Het ding was een beetje smoezelig, maar liet zich goed schoon maken. Het bandje was vies, maar dat kon er af, gewoon met springbars, en kon dus in de ultrasoon. Daarna de twee band deeltjes terug weer op het met de hand schoongepoetste kastje. Het einde van het gaatjes deel van de band leek afgebroken, maar heb ik weer gefatsoeneerd. Wat korter geworden dan normaal, maar voor een kleine (dames?) pols wel passend denk ik.

Het geheel is verder nog redelijk gaaf, en loopt verrassend goed. Er zit denk ik een Ruhla handwind kalibertje in.

Marjolein, ik weet niet of je deze variant al in je collectie hebt. Als je geïnteresseerd bent, is ie voor jou. Stuur me in dat geval maar een PB-tje, dan stuur ik 'm op.

6 likes

Yep is een Ruhla

1 like

Ha Peter,

Leuke vondst. Hij is echt mooi van vorm.
Mijn polsomtrek is 16,5 cm. Als-ie daaromheen past wil ik hem graag hebben.

Lief dat je aan me gedacht hebt.
Ik hoor wel wat je ervoor wilt hebben.

Weet je mijn adres nog?
Groet van Marjolijn

3 likes

@Emdee , je moet even reageren op @Lexaf

2 likes

Hoi Lex,
Sorry, ik had niet goed gekeken. Dacht dat Peter deze vondst had gedaan. en het aanbod. Erg leuk dus. Denk je dat hij past om de pols van 16,5 cm?

Groet, Marjolijn

Ik denk het wel. Hij past op het laatste gaatje op mijn pols en die is 17,5.