Op bestelling in Amstelveen kunnen bekijken vandaag, eerste verkooplocatie in Nederland vanaf volgende week
Mijn indruk: Plastic feeling maar erg goed afgewerkt, net even meer luxe gevoel dan bv een Gshock. Draagt wel wat klein ondanks geïntegreerde band en Genta design. Heb zelf een medium pols (17,5cm), op grotere pols snel te klein. Kleuren erg cool voor in de zomer en (rubber) band zit erg lekker. Kroon is geschroefd en caseback en bandenbevestiging ziet er erg goed kwalitatief uit. Wijzerplaat is ook anders dan plastic van de case. Op foto’s niet opvallend maar in het echt wel.
Om het simpel te houden, de Tide is een degelijk plastic funky horloge met net wat meer aandacht voor glas (saffier), mooie comfortabele rubberband en siervolle wijzerplaat. Een Gshock is wat mij betreft zuiver een toolwatch en de MoonSwatch een gaaf hebbeding met slechte band en goedkopere look and feel. Thats it, relateer het nu aan prijzen en take your pick. Of je laat ze allemaal voor wat het is
In ieder geval kun je er onbezorgd mee zwemmen en blijft het glas mooi, dat zijn fijne features. Leuk concept, maar net wat te prijzig als vakantiehorloge en door de plastic uitstraling (nog niet in het echt gezien) die mij vooralsnog wat cheap overkomt, ondanks het Aikon design.