De Aikon is een succesvol model van Maurice LaCroix. En dat wordt uitgemolken natuurlijk. Ik heb al heel wat versies gezien die mij totaal niet aanspreken. Nu is er de Tide in allerlei kekke kleurtjes.
Not My Cup Of Tea. Maar ik ben een saaie liefhebbert.
Ik vind het € 300,- leuk, max.
Oogt wat goedkoop zo op de plaatjes, maar wellicht in het eggie ziet het er een stuk beter uit.
Maar goed, er zullen vast en zeker kleurrijke liefhebbers zijn die dit prachtig vinden
Dit zou heel leuk zijn als hebbedingetje, maar niet voor deze prijs wanneer je geen hele grote collectie hebt of nastreeft. Voor 690 euro kun je hele mooie horloges kopen en dit is het soort horloge wat leuk is voor ‘er bij’ maar voor de meeste mensen niet als main onderdeel van de collectie.
Nee vind het niks en ben best wel van de kekke kleurtjes. Ze hebben niet erg hun best gedaan is het gevoel dat me hier bekruipt, uitmelken dus maar dan wel lekker makkelijk.
And, best of all, the AIKON #tide is helping to make the oceans a little bit cleaner, thanks to revolutionary technology that converts discarded plastic waste into Swiss quality watches.
Er zijn zo wel meer van die merken die met kleurrijke modelletjes en koele praat “jeugd” als marktgroep proberen te bereiken. Die nieuwe Fortis duiker bijvoorbeeld waarbij er alleen maar twintigers in de advertenties lijken te staan afgebeeld. Maar ik vraag me dan altijd een beetje af wie die jeugd dan is die zo maar 700 ballen of meer gaat neer flappen voor zoiets. Ik in ieder geval niet toen ik mezelf nog als jeugd beschouwde.
Zouden het dan toch Zwitserse oude mannen zijn die iets minder oude mannen er van proberen te overtuigen dat ze jeugdiger kunnen zijn dan ze denken?