Plastic Rolex

Henrik,

Kun je dan ook nog zijn naam wijzigen? :wink:

Henrik,

Doe deze dan ook even…

Een beeeeeetje mag wel…

Mag reclame niet? Jammer. Wel te begrijpen, willen jullie eens naar mijn site kijken om te verellen wat jullie ervan vinden qua layout etc…

jammer, de moderator heeft overal mijn naam weggehaald, mijn excuus als ik ies doe wat niet mag.
nou ja. ik wil alleen inzicht geven in de plastic rolex en vragen aan mensen of ze tips hebben over de website.
Mail me even als je wilt meewerken of meer info wilt over bijvoorbeeld de binnenkant van die klokjes.

Ik hoop dat dit bericht mag blijven staan.

Pffffff, meneer Funwatch het mag wel iets minder hoor…

Mijn excuus voor het bericht dan :slight_smile:

Ik heb je per pb uitgelegd hoe het hier gaat, als je daar dan niet naar wilt luisteren… Een melding van je bestaan is niet erg maar niet door blijven gaan.

:d

Het kan aan mij liggen maar ik zie dat hier nu horloges weggeven ik heb er 1 besteld, 0,00 euro… kijk even bij de producten. Ik ben benieuwd wat hier achter zit.

Ik ben bij hem drie stuks gaan ophalen en kwam vlak voordat ik in de auto stapte deze string tegen. Het is erg goed bevallen. Ze zien er kwalitatief net zo uit als de IKE Watches en hij heeft alles netjes op orde als je komt ophalen. Ook wil hij een bon meegeven voor het jaar garantie. Ik heb een witte, groene en “jubileum” gekocht die zwart is met groene ring. Alledrie zijn het de simpelste modellen, met plastic band. De seconde wijzer tikt echter wel per seconde en ik weet niet of de “originele” IKE Watches dat ook doen. Bij een Rolex is dat natuurlijk niet zo. Ik ben nieuwsgierig hoeveel importeurs er vanuit China ladingen binnen laten komen.

goh, wat geinig; Mr. Funwatch logt nog een keer in onder een andere naam…
of is het je broer ?
(!)
groet, frank.

ZO zie ik het graag. Goede admins :wink:

Hahaha. Nee, hoor. Wees niet bang. Als ze stuk gaan binnen een week, dan kom ik dat ook melden. Toen ik vrijdag bij hem thuis was wel een balletje opgegooit over dit forum. Hij heeft er zo zijn eigen mening over :slight_smile: Wat ik mij wel afvraag is of je zijn horloges nu wel of niet als imitatie moet zien van een IKE Watch, want die zijn op zich weer een imitatie van een Rolex. Hoe zit dat nu eigenlijk? Als ik de horloges vergelijk met degene die ik in de winkel heb gezien en die van Mr. xxx dan zie ik als leek eigenlijk geen verschil. Behalve dat de seconde wijzer per seconde tikt en zo’n IKE (misschien) vloeiender. Het binnenwerk komt volgens hem uit Japan en het buitenwerk uit China. Het wordt in China ook in elkaar gezet.