Plastic Rolex

de nieuwe hype is van het merk IKE, die naar het schijnt i.o.m. Rolex, de modellen gebruikt en dan met een plastic band. ideaal voor de zomer.
heeft iemand ervaring met dit merk? weet iemand waar je ze kunt krijgen? de ‘Daytona’ vond ik erg mooi, en heel betaalbaar.

hgr. bert

GOOGLE :slight_smile:

www.ikewatch.nl (een site met schrijffouten en onvolledige informatie…)

Klik op verkooppunten…, dan verschijnt de volgende boodschap;

Voor de verkooppunten kunt u mailen of bellen naar:
0031 (0)76 5650620 of mailen naar: Vicky@foresthill.nl

Interessante serie producten ook! :smiley:

Mick Schreef:

Interessante serie producten ook!

Dat bedoel ik…:wink:

ik snap de hype niet.

je gaat toch niet met zo’n kermis ding om je pols lopen

precies…,troep

de Amsterdam Watch Company heeft deze grappige hebbedingetjes…

Onder het onderdeel Rolex staan ze!!

www.awco.com/nl?

robbie409 Schreef:

de Amsterdam Watch Company heeft deze grappige
hebbedingetjes…

Onder het onderdeel Rolex staan ze!!

www.awco.com/nl?

Tijd heb je altijd als je maar wil.

Zal Rolex leuk vinden… Trouwens op deze horloges staat geen IKE??

Je kunt ze ook krijgen op http://stores.ebay.nl/Dress-2-Impress.

dit is een hype uit italie ik verkoop ze ook onder smash

Volgens mij zijn er meerdere merken die dit concept hebben. Ik zag afgelopen zomer bij juwelier J. Roca (Rolex dealer) ook zo’n plastic ding liggen, koste ongeveer 150 euro, maar zag er zeker van dichtbij echt goedkoop uit.

Er zijn momenteel meerdere merken die soortgelijke horloges op de markt hebben gebracht… Als eerst kwam zomer 2006 IKE ermee (Italiaans merk)… Enkele maanden na introductie in Italië zijn deze klokjes ook in Nederland geintroduceert… Hartman op de PC Hoofstraat in Amsterdam heeft IKE verkocht en naar mijn weten waren zij de enige verkooppunt. Alle andere merken zijn ook kwalitatief veel minder…

Ik verkoop deze horloges en ik ben de officiele agent van Amstel Diamonds Sport Watch.
Het horloge heeft een glasplaat boven het uurwerk in tegenstelling van een plastic plaat wat de meeste hebben.
En kost maar € 79,73 in mijn ebay winkel : http://stores.ebay.nl/Dress-2-Impress_Amstel-Diamonds-Sport-Watch

Hoi beste forum leden,

Ook een leuk merk is Smash plastic horloge in diverse kleuren en maten verkrijgbaar.
Dit horlogemerk is onderdeel van de mensen die ook Kiber maken.

kijk maar voor de modellen op http://www.sothis-watches.nl/

Groeten,
Rogier

All,

Check eens:
Dit zijn echt goede en op voorraad!

Greetz,

Froot

en loekie zegt; 'asjemenou…'
tot zover dit reclameblok.
groet, frank.

Asjemenou…

Deze horloges zijn in italie helemaal hot sinds vorige jaar. Je moet het niet vergelijken een mechanisch horloge, echter in een digitale (quarts) Breitling zit een zelfde soort uurwerk…

ah een kenner…

Heren en Dames,

In dit type horloge zit een Japans Miyota 2115 of Miyota OS20 voor daytona achtige toestanden.
Je kunt ze ook bestellen met automaat uurwerk maar ze worden dan ietsjes duurder (niet veel overigens).
Mensen die besteld hebben, bedankt voor de orders!

Gr,

F.Root

edit beheerder: geen reclame (meer) svp