Plastic rommel

Maar zó leuk! (tu)

Gister de Swatch New Gent gekocht, vanmiddag kwam er een G-shock achteraan. Twee leuke, goedkope, plastic horloges voor ‘tussendoor’. Ondanks de prijs kan ik er erg van genieten, ben er echt blij mee :smiley:

Potverdrie, ik moet toch maar eens naar die nieuwe swatches gaan kijken denk ik! (tu)

Die Swatch en Casio zijn geinig. Krijg je al commentaar van mensen in je omgeving nu je ‘opeens’ zo’n trendy horloge draagt? Kan jij wennen aan digitaal klokkijken?

swatch is ook erg mooi (tu)
veel plezier met je “rommel” :wink:

Ik krijg bijna nooit reacties op mijn horloges, vandaag met de G-shock in 2 uur al 5 mensen die er wat van zeiden. Ik ga er het horloge niet mooier van vinden maar geinig is het wel. Digitaal klokkijken is even wennen maar na drie keer ‘omschakelen’ is het alsof je nooit iets anders gewend bent.

Mooie set, de nieuwe Swatches vind ik echt super om te zien!

Proficiat!

Mooi hoor dat plastic. En die G-shock ga je heel veel plezier van beleven wanneer je in Amsterdam komt studeren. Kan lekker tegen een stootje bij het uitgaan en is bierdicht tot 200 meter. :wink:

Die nieuwe swatchline is erg leuk. Moet ik toch ook maar eens gaan bekijken in het echt, hoewel ik meer van de niet-plastic ‘rommel’ ben :wink:

Die Petrol uitvoering zou ook mijn voorkeur genieten. Hoewel ik die All Black ook erg leuk vind.

De plastirommeml is leuk door z’n lelijkheid. :wink:
En idd heeft André gelijk. Ze kunnen wel tegen een biertje.

Geweldig die G-Shock. Mooi van lelijkheid.:+

dreski Schreef:

bierdicht tot 200 meter. :wink:

:}

gaaf plastic, ik vind ze allebij mooi

Plastic Fantastic (tu)