Mag ik mij even voorstellen?.Douwe. Nieuw op dit forum maar lees al tijdje mee. Leuk om hier jullie hobby te mogen delen. Veel nuttige kennis! Vriend met Rolex heeft me “geinfecteerd”. Ik had een mooie Constellation uit 68. Aan zoon gegeven en hem gouden tijden toegewenst. Toen zelf een Omega speedmaster reduced aangeschaft. Meer mijn type horloge. Ik heb een zwak voor de wat oudere horloges. Het binnenwerk vooral. Leuk om uit te zoeken hoe en wat. Zo kocht ik oa een Gigandet 25 steens automatic. Doet me beetje denken aan de Constellation. Loopt prachtig. Verder mooie Lincoln laten reanimeren. En zo voort. Leuke hobby. Met een ziel. Hartelijke groeten iedereen!
Welkom op het HF Douwe, mooie verzameling heb je.
Veel plezier hier
Beste Douwe,
Van harte welkom op het Horlogeforum!
Heel veel plezier gewenst!
Welkom op HF! En veel plezier hier…
Welkom op het forum van een collega nachtbraker. En een mooie collectie ben je aan het opbouwen
Welkom
Welkom! Mooie collectie, mooi ook dat je een constellation uit 68 aan je zoon hebt gegeven. Respect!
Welkom
Welkom
Welkom Douwe.
Welkom en veel plezier op dit forum!
Mijn beste,
Douwe, van harte welkom in die wonderlijke wereld van HorlogeForum!!
Ik wens je hier een aangename tijd.
Orologio Signaturis Temporis.
Dank jullie allemaal!
Hi Bart. Het was hier eerlijk gezegd al weer ochtend dat ik mijn berichtje postte. Zit momenteel in Sri Lanka.
Welkom!
Welkom, veel lees en postplezier!!
Voorlopig eerst nog even genieten in Sri Lanka
Welkom en veel plezier hier op het forum! Mooi die Speedmaster met witte wijzerplaat!
Welkom op dit forum. Je zoon mag wel boffen met zo’n vader :-).
Zou je je wat meer kunnen vertellen over die lincoln? Fraai ding.
Welkom en mooie Omega.