Plexiglas Speedmaster (F*CK!)

Mensen uit Twente zijn dan vaak wat minder gestresst dan die uit Amsterdam. Maar dat komt dus omdat ze altijd op vakantie zijn begrijp ik nu!

5 likes

Sterker nog, dat moet dan :wink:

1 like

Zo herkenbaar! De reis naar mijn schoonouders in het westen is ook altijd veel korter dan die zij moeten maken naar ons in Twente :thinking:

2 likes

Misschien is de schade wel weg te polijsten en hoeft er geen nieuw glas in. Plexi kan best veel hebben

André valt zeker aan te bevelen. Ben daar recentelijk geweest om een precisiesluiting op mijn Seamaster te laten monteren. Een vakman pur sang, zover ik het kan beoordelen

Hij vertelde dat je een horloge ook verzekerd kunt opsturen en laten retourneren. Hij heeft de naam genoemd van de firma die dat verzorgd en waarbij de ervaring dus positief is. Weet ik echter niet meer :slight_smile:
Succes!

2 likes

Wat koekoek al zei in de 3e post.

Even nog een heads up. Als een horloge nog in de garantie zit zou ik naar een officieel punt gaan en niet naar iemand die dat niet is. Hoe kundig ie ook mag wezen.
Als een derde namelijk aan een product/horloge zit, vervalt vaak de garantie.

Mikropakket.nl is de transport dienst

Vandaar dat ik André (@Horloge24) ook aanbeveel @marnixmoed.

Doe ik trouwens wel vaker omdat hij 1) een aardige vent is en 2) een officieel OMEGA Service Center is, vind ik fijn, Ă©n 3) tevreden klanten achterlaat. Oh enne, de kosten van een winkel niet heeft. Levert je soms nog een leuk dealtje op als je een bandje ofzo zoekt. Vragen kan altijd.

Het is wel een teringend rijden als je vanuit het westen komt, maar ja
 ik zie het altijd als een dagje uit. :wink:

3 likes

Ik zag t staan, maar dacht t nog maar es onder de aandacht te brengen als TS er toch vanaf ziet en iets in de buurt zoekt ofzo.

1 like

Ja, dat is zo. Daar heeft mijn vrouw het in het begin heel moeilijk mee gehad toen we naar het westen verhuisden. Tot aan huilen op de bank toe, dat ze absoluut weer terug wilde.

Uiteindelijk wen je er wel aan, en ontlokt de “Twentse traagheid” je een glimlach als je er weer eens bent. En eerlijk gezegd, alle voorzieningen hier (OV, kunst en cultuur) zou ik niet makkelijk meer kunnen opgeven. Hoewel de ruimte die mijn zus heeft (dorp in Oost-Twente) soms ook wel jaloersmakend is :wink:

2 likes

Dus jij gooit nu een balletje op voor TS :joy::+1:

1 like

Ik ben wel even genezen van het bandenshoppen :wink:

Damn! Balen!

Je kan ook nog informeren bij Watch Inside in Rijssen (Mark Braamhaar), dat is ook een certified Omega punt.
Heb je een foto van de schade?

1 like

Inderdaad balen maar gelukkig in contact met @Horloge24, inmiddels een afspraak gemaakt en hopelijk volgende week rond deze tijd alles weer vergeten!

3 likes

Ok top! Dan is ie in goede handen!

Ik had een keer een kras in de AR coating van een IWC pilot watch, ook zoiets knulligs en helaas ook niet goedkoop.

Top, ik kan @Horloge24 ook alleen maar aanraden!!

1 like

Speedy weer helemaal in orde, top service van @Horloge24!

4 likes

Proficiat!!

inderdaad, snelle fix
 plexiglass hesalite krijg je trouwens, net als alle vervangen onderdelen, steeds terug na een Omega service :smiley:

1 like

Klopt, betere service dan bij Rolex.

1 like