Plexiglas Speedmaster (F*CK!)

Zojuist bij het proberen van nieuwe bandjes is mijn Speedmaster uit mijn handen geglipt, nu zit er een beschadiging in het glaasje (verder gelukkig niets). Nu vraag ik jullie, met al jullie kennis en connecties, of er iemand is die het glaasje voor mij kan vervangen door een nieuw (origineel) Omega plexiglas. Het liefst ergens in de buurt van de achterhoek maar als het niet anders kan dan ben ik uiteraard bereid om verder te reizen. Het horloge zit nog in de garantie dus weet niet precies hoe het daar dan mee zit…

Een kras is bij plexi gewoon weg te poetsen.

Een barst niet, en plexiglas barst graag helaas :worried:

Laat dit nou net het probleem zijn :joy::cry::sob:

André (@Horloge24) is OMEGA Service Center en zit in de achterhoek, tegen de Duitse grens.

2 likes

Dit zou een Godsgeschenk zijn haha, bedankt voor de tag en het bericht!

En die heeft dus ook de correcte tools om je lunette onbeschadigd af te nemen. Dat zijn geen goedkope tools. Kan trouwens zijn dat-ie niet eens los hoeft.

Nieuw origineel glaasje gaat je wel tegenvallen, is bepaald geen 12 euro of zo… …maar dit is wel de beste tip denk ik.

Laat hem meteen even het horloge nalopen (zal-ie zelf ook wel voorstellen), een val kan toch lelijk aankomen!

1 like

Hij is (o.a.) OMEGA Service Center, dus dat zal toch wel?

3 likes

Waar zit je aan te denken wat tegenvaller betreft?

Ik heb de cijfers niet, maar ik denk rond de 100 ex inbouw - give or take een paar tientjes. Prijzen zijn flink verhoogd laatst.

Net mijn Speedy met nieuw glaasje terug in huis. Totale kost: 125 eur

4 likes

Dat dus. :+1:

1 like

Als het hier bij blijft ben ik meer dan tevreden!

1 like

Heb je een origineel Omega glaasje laten plaatsen?

Yup. Bij Drexeler in Mortsel, België.

1 like

Top, bedankt voor je reactie!

1 like

Ftfy

1 like

Haha, wist het! :wink:

1 like

Vreemd is dat, als ik vanuit Twente naar Amsterdam ga dan is dat krap twee uur. Doe je Gewoon omdat je niet anders kent.

Als er dan iemand vanuit Amsterdam naar Twente rijdt is het net alsof ze op vakantie gaan, zo ver :joy:

Maar de koffie komt uit de Jura en smaakt hier prima. Dus dit maakt de reis weer een stukje aantrekkelijker.

10 likes

Het is ook echt een teringend rijden hoor. :wink:

Maar goed, we raken van het onderwerp af André. Heb je al contact gezocht met @bricktop om hem van zijn schade af te helpen.