Plezier met plakmerkjes

Gratis koffie aan de overkant :joy::joy: eerst bij Schaap, dan bij iwc store ,daarna Gassan. :sunglasses: 100 meter lol.

2 likes

Een jaartje geleden was ik op zoek naar een dun sporthorloge en dat had ik op Amazon gevonden. Het ging om de -houd je vast aan de takken van de bomen - WWoor Elite Sport Quartz Watch Male Silver-Tone Ultrathin Stainless Steel Mesh Band Watch. Kostte me een euro of 25 en voor dat geld is het best wel een leuk horloge. Enkel het mesh bandje is kut met peren wanneer ik dat wil vastgespen.

Ik heb dat met brute kracht en pijnlijke vingers kunnen verplaatsen naar de gewenste positie en achteraf bleek dat je het gewoon kon openklikken en terug vastmaken. Ow boy
 :smile:

1 like

Zijn ze ook niet, had daarvoor zĂ©lf een andere Pulsargekocht (m’n eerste Ă©chte horloge net als het verhaal van @Mafkees. Jaren lol van gehad en uiteindelijk aan m’n vader cadeau gedaan die 'm tot op heden nog heel graag draagt :sunglasses:

Haha mooi dat soort verhalen, mijne was dan wel een 40/42mm dus dat was al wel het formaat horloge wat ik nu ook zou aanschaffen.

Jaja n Fossil
jaren geleden gekocht,eenmalig batterijtje erin,nu perfect voor buiten klussen 
niet kapot te krijgen

1 like

Kenneth Cole, met automatisch uurwerk. Toen ik 15 was vond ik het een geweldig ding. Goud, doorzichtig zoals ik dat toen zei :wink:. En ook nogeens automaat :smile: Krijgt zo nu een dan nog wat wristtime, meer als beater.

3 likes

:joy::joy: wtf

1 like

Vandaag binnen gekregen, wedden dat ik er plezier mee ga hebben!

6 likes

Kenneth Cole, daar heb ik er ook nog 3 van liggen hier! Wat ik er mee moet? Geen idee. Ik had ze op MP gezet maar zelfs daar geen gegadigden.

2 likes

hahaha

Haha een collega van mij vertelde me onlangs dat ie thuis nog een heel duur mechanisch horloge had dat hij zondags wel eens droeg. Ik was uiteraard nieuwsgierig geworden wat voor horloge het dan was.
Ja, zei hij nog
bijna niemand in Nederland kent ze want ze zijn super zeldzaam. Toen werd het uiteraard echt spannend.
Het is een Kenneth Cole, zei hij.
Daar heb ik nog nooit van gehoord zei ik.
Zie je wel, echt zeldzaam
zelfs jij kent het niet. :joy::joy::joy:

7 likes

Stukslaan met een hamer. Die middelste doet me een beetje denken aan een ex van @Logie

57mm, mooi werk. Die kun je achter een speedboat hangen en er truukjes op doen.

6 likes

Kenneth Cole? ?? Gaat al 8 jaar mee in de Walking Dead
nooit wegdoen :fearful:

Gek genoeg krijg ik wel eens complimenten aangezien het horloge “duur” oogt voor niet-horloge kenners :joy:

Doel bereikt?

Ik hoop nog steeds dat iemand een keer naar mij toe komt en zegt; ‘wat heb jij een ontzettend unieke SKX om zeg’. Maar het enige horloge waar ik complimentjes over krijg is een plastic Casio van 40 piek:

4 likes

Complimenten? Boeien wat de gemiddelde Janboerenlul in zijn C&A-kostuum er van vindt

Mijn hart wordt altijd teder gestreeld door complimentjes.

2 likes

Haha exact dat bedoel ik :joy:

Hahah voor die paar tientjes dat hij was, heeft hij zeker zijn job gedaan :smiling_imp:

Zoals wel vaker voorkomt, zijn mijn plakmerk horloges as cadeau gegeven door goed bedoelende (schoon)familieleden. Al zou ik ze dan zelf niet gekocht hebben, ik waardeer ze natuurlijk wel. Zo ook deze Guess, wel leuk met schroefkroon en het siliconen is (naast stofmagneet) erg zacht en soepel.

5 likes