PloProf Only

Lekkere foto man :fire::fire::fire:

2 likes

Grazie mille! :beers:

2 likes

Zoals Robert-Jan de Boer zegt, je kunt hem ook gebruiken als ‘‘knuckle duster’’:facepunch:

Gave foto! Zal die van mij binnenkort weer eens even uit de kluis halen…

3 likes

Moet je zeker doen. Echt een zomer knaller.

2 likes

Heeft er iemand het grote blauwe monster opgeroepen?

PloProf lovers, het schijnt dat er binnekort nog een PloProf gaat opduiken. Er is er eentje boven gekomen in de internationale wateren.

Goed weekend.

11 likes

Dat ga ik ook zeker doen, mis hem wel een beetje om mijn pols :smiling_face_with_three_hearts:

Zeker weten. De OG Oranje band doet het nog steeds erg goed vind ik, maar ik nijg er ook naar om weer te wisslen naar de titanumband. We gaan het zien. Momeneel erg druk :man_shrugging:

2 likes

Oh yeah!

2 likes

Een boksbeugel!

2 likes

Dat woord had ik al gebruikt maar dan in het Engels :rofl: :rofl: :point_down:

2 likes

Cristos,

ik ben heel erg fan van u omega Pie Pan exemplaar en wil deze graag kopen, helaas kan ik om een of andere reden niet onder de advertentie reageren.

Welkom, je mag helaas niet reageren in een verkoop topic, je zou @cristos71 en prive bericht kunnen sturen

ik kan die knop niet vinden @cristos71 zou u mij een pb kunnen sturen zodat ik kan reageren? alvast bedankt!

Seamaster 600.

Drop 600 dial — 1972.

12 likes

Ziet er zeer goed uit voor die leeftijd :+1:t2:

1 like

Incoming… :eyes:

4 likes

Goede woordkeuze.
En dit keer nog dieper :arrow_heading_down:

1 like

16 dagen op de pols

13 likes

Duurtraining :muscle:

2 likes

Krachttraining zal je bedoelen.
Eén ding scheelt tijd, hij hoeft in de gym alleen nog maar zijn rechter biceps te trainen.

1 like

16d op een rij, dat is duurtraining.

Maar ik klets uit mijn nek, nog nooit een ploprof ervaren.

2 likes