Lekkere foto man ![]()
![]()
![]()
Grazie mille! ![]()
Zoals Robert-Jan de Boer zegt, je kunt hem ook gebruiken als ‘‘knuckle duster’’![]()
Gave foto! Zal die van mij binnenkort weer eens even uit de kluis halen…
Moet je zeker doen. Echt een zomer knaller.
Heeft er iemand het grote blauwe monster opgeroepen?
PloProf lovers, het schijnt dat er binnekort nog een PloProf gaat opduiken. Er is er eentje boven gekomen in de internationale wateren.
Goed weekend.
Dat ga ik ook zeker doen, mis hem wel een beetje om mijn pols ![]()
Zeker weten. De OG Oranje band doet het nog steeds erg goed vind ik, maar ik nijg er ook naar om weer te wisslen naar de titanumband. We gaan het zien. Momeneel erg druk ![]()
Oh yeah!
Een boksbeugel!
Dat woord had ik al gebruikt maar dan in het Engels
![]()
Cristos,
ik ben heel erg fan van u omega Pie Pan exemplaar en wil deze graag kopen, helaas kan ik om een of andere reden niet onder de advertentie reageren.
Welkom, je mag helaas niet reageren in een verkoop topic, je zou @cristos71 en prive bericht kunnen sturen
ik kan die knop niet vinden @cristos71 zou u mij een pb kunnen sturen zodat ik kan reageren? alvast bedankt!
Ziet er zeer goed uit voor die leeftijd ![]()
Goede woordkeuze.
En dit keer nog dieper ![]()
Duurtraining ![]()
Krachttraining zal je bedoelen.
Eén ding scheelt tijd, hij hoeft in de gym alleen nog maar zijn rechter biceps te trainen.
16d op een rij, dat is duurtraining.
Maar ik klets uit mijn nek, nog nooit een ploprof ervaren.




