PMLE 2010 1e aanzet

op de wijzerplaat vind ik ook het mooist.

krijg nog geregeld te horen wat er op mijn wijzerplaat staat(tu)en das leuk kun je gaan uitleggen over het hoe en wat.dat maakt hem weer speciaal.

haakie Schreef:

op de wijzerplaat vind ik ook het mooist.

x2 imo hoort het gewoon op de plaat. Het is de PMLE2010 en dat hoort gewoon op het horloge te zien zijn.

frenk Schreef:

Logo niet op de dial maar ergens op de band / gesp
:slight_smile:
Full lume white dial is top! lekker zomers. ik
blijf volgen.

• 1, vind logo beetje afbreuk doen aan ontwerp (en dit vond ik ook al bij de eerste, vooral PMLE 200X)

Dan is blijkbaar de noodzaak om daarover een poll te starten aanwezig. We zullen wel moeten streven naar zoveel mogelijk aanmeldingen want ik wil minimaal 20 kandidaten hebben anders kan het budget-technisch niet uit, beste heren. Eerst maar even Divex afwachten en hopelijk komt er een mooi ontwerp boven drijven.

dan maar een poll.
lijkt mij het meest democratisch

Ben het eens met de opmerking van Frenk, is het geen optie om het logo op de achterkant te graferen? Kun je gewoon bandjes wisselen witte dial lijkt me mooi, al denk ik dat deze klok voor mij sowieso te groot gaat uitvallen (lug-lug afstand). maar ik blijf dit volgen.

Doe niet mee, en heb toch “brutaal” een mening. Zou namelijk ook zeggen op wijzerplaat/achterdeksel. Niet de gesp, want persoonlijk zou ik een horloge wel eens van bandjes willen wisselen.

Ik denk dat alvorens we elkaar hier de tent uit gaan vechten over hoe het horloge eruit zal gaan zien, het “een beetje belangrijk” is om te weten of we überhaupt de 20 wel halen.

1 ding over het logo: als dat op een bandje gezet wordt ben ik er op tegen. Het hoort bij de kast. Dus wijzerplaat, zijkant, bodem, in het glas. whatever. Anders is het in mijn ogen een soort inkoopactie met een PMLE-bandje erbij.

• 1, op de kast vind ik beter als op t bandje. Alleen de wijzerplaat variant ben ik niet kapot van.

Logo (en eventueel LE nummer xx/20) wat mij betreft liever op de kast gegraveerd dan op de wijzerplaat, ik hou niet zo van te drukke wijzerplaten…misschien kan hierover ook een poll gestart worden ?

En opeens was er een Poll. Zie ander draadje op dit forum!

Tom Koerts Schreef:

• 1, op de kast vind ik beter als op t bandje.
    Alleen de wijzerplaat variant ben ik niet kapot
    van.

een met rob (begrijpelijk), nog meer eens met Tom. Graag een alternatief voor de wijzerplaat variant :slight_smile:

x 3 imo hoort het gewoon op de plaat. Het is de
PMLE2010 en dat hoort gewoon op het horloge te
zien zijn.

rombo

jammer dat de poll niet gaat over de plaats waar pmle2010 komt te staan.
ga momenteel dus ook niet mijn stem uitbrengen.
omdat ik dit persoonlijk toch wel belangrijk vind.

Aangezien ik vakantie heb (tu)(tu), kan ik mooi met de voeten op tafel en in de schaduw even nadenken over het PMLE kenmerk.

[i]Zo voor de vuist weg (en niets is definitief, soms misschien niet eens mooi, maar dat geeft in dit stadium nog niet):

Een gravering op de achterkant is voor de hand liggend. Misschien moeten we Rob vragen of een gravering in de zijkant van de kast mogelijk is (hij heeft het horloge bij de hand!).

Ik heb de ontwerper van de lumenplaat voorgesteld om PMLE 2010 te verwerken in het ontwerp. Bijvoorbeeld: PM op de 10-uur marker, LE op de 2-uur marker, 20 op de 8-uur marker, 10 op de 4 uur marker.

Een andere mogelijkheid: op de bezel inlay: rondom: PMLE - dan- de lumen driehoek -dan 2010 en de rest leeg laten.

Of: de minutenstreepjes deels weglaten, bijvoorbeeld de onderste helft en daarvoor in de plaats: PMLE tussen 9 uur een 6 uur en aan de andere kant tussen 6 uur en 3 uur: 2010. En als we helemaal los willen gaan… zwarte datumaanduiding, behalve 20 en 10… die in het rood![/i]

Menno

Ik ben niet geïnteresseerd in deze PMLE, maar heb wel een ideetje voor de tekst op de dial:
Vervang de uren-indexen, of de minutenstreepjes bij de uren-indexen, door de (12) letters/cijfers "H F N L P M L E 2 0 1 0 ".
Ik heb helaas geen tekenprogramma om hier een schets van te maken.

Groet en succes met de realisatie van dit sympathieke plan,
Flip.