Heren, en natuurlijk ook de Dames,
Ik heb dit valentijnsweekend toegegeven aan een van mijn guilty pleasures en dat is om een pocket watch in huis te halen.
Oke oke, eigenlijk de tweede guilty pleasure want de eerste was om een knap horloge in huis te halen voor om mijn pols…zie de Maurice Lacroix Only pagina voor mijn ander uurwerk.
Niet omdat het nodig is, maar gewoon voor de heb.
Ik zocht al een tijdje naar een Full Hunter Case gewoon omdat ik dat er heel tof uit vind zien, zilver/goud/etc. maakt niet al te veel uit als hij er maar een beetje knap uit zag (maar niet de hoofdprijs zou kosten)
Zie hier:
Dit is het uiteindelijk geworden, nog wel wat verrast want ik ging er niet vanuit dat mijn bod op ebay de winnende zou zijn.
Ik heb hem nog niet binnen, maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand wat meer over deze pocket watch vertellen kan.
Mijn internet speurtocht verloopt niet geheel naar wens, en toen dacht ik he, laat ik eens bij de echte kenners aankloppen.
Echt veel informatie kan ik nog niet ontdekken uit de foto’s
Ja 7 jewels, gold filled, Dennison Case maar verder???
Tevens zit ik met de vraag, goed en nu?
Moet ik hem meteen bij een kenner laten schoonmaken/oppoetsen etc? of…wat is jullie mening hierover.
Echt veel ‘dragen’ gaat niet gebeuren, heel misschien een enkele keer maar voor het grootste gedeelte komt hij in/op een kast te liggen danwel hangen.
Ben erg benieuwd of iemand hier mij kan helpen.
Hoi, Roel