Schitterend! Het had wel net mooier geweest als hij het bij de g-shocks gehouden had. Basic t-shirtjes en G -Shocks (en vlijmscherpe lyrics)
Van mij mag hij lekker doen wat hij wil. Hij heeft zich in meerdere opzichten bewezen.
Ik denk trouwens dat hij jouw opmerking nog begrijpt ook. Dat siert hem.
Dat van de Nightrider dacht ik precies hetzelfde tijdens het luisteren vanochtend! En ik moest meteen denken aan Doctor Strange met zijn JLC lade maar dat kan ook door mijn Marvel tik komen
Toffe aflevering mannen, beetje road down memory lane of zo. Erg leuk
In het boek staat gelukkig duidelijk Rolex. Hele passage hoe hij zijn Rolex datejust met automaat opwind in de lift door zijn pols te bewegen terwijl hij naast Tom Cruise staat
Haha zeker! Maar dan wordt het dadelijk een semantische discussie over wat nou sponsoring is. Ik waardeer het gesprek en alle input sowieso. Als ik geen gelijk heb, zal ik uiteraard ‘corrected’ staan!
Op verschillende plaatsen kun je inderdaad vinden dat Seiko en de productie van de films contact hadden en een soort ‘product placement’ samenwerking hadden. Dus Seiko’s zichtbaar in beeld, maar ook omdat de productie het destijds goed bij de gadget-vibe van 007 vond passen waarschijnlijk. En uiteraard Seiko gebaat was bij zichtbaarheid.
Voor zover ik kan/kon vinden is er in die tijd geen sprake geweest van betaalde sponsordeals als in, geld voor exposure/reclame.
Eminem is en blijft top.
Een van de eerste geaccepteerde blanke rappers.
( meen dat de Beasty Boys eerder waren m.b.t. acceptatie )
Hij kan dragen wat hij wil
Yup, BB for life!
Alleen het horloge van Bateman mocht geen Rolex zijn, de overige personages dragen wel een Rolex
Beastie Boys luisterde ik als puber al dag-in-dag-uit
Eminem pas sinds een paar jaar
Mike D heeft o.a. dit horloge ontworpen:
@Twan @De_Guru jullie moeten deze podcast van “The real time show” over Squale maar even terugluisteren. Of in ieder geval vanaf minuut 18. Want daar krijgen jullie een ‘honorable mention’ als Mannen van de Tijd.
Haha tof, ik had ‘m nog niet gehoord!
Door omstandigheden even geen podcast gisteren. Denk dat deze begin volgende week komt.
Podcast staat ingepland voor vrijdag, dan pakken we de reeks weer op. We verschuiven dus een weekje. Sorry voor de synchroon-autisten onder ons…
Eindelijk! Wachten duurt zo lang! Heerlijk!
Ga 'm later vandaag even luisteren!
Lekker man. Die bewaren we voor de rit naar Toscane.
Schitterend! Nog een klein beetje meer jeugdheld geworden
Erg uitgekeken naar deze aflevering. Ik hoopte dat ze het meest historische merk en de OG Tropic ook zouden testen, maar helaas. Jammer! Desalniettemin weer een leuke aflevering!