Podcast Mannen van de Tijd

Eindelijk eens wat aandacht voor Longines🙏

5 likes

Was weer een lekkere podcast gents! En helemaal eens met Longines! Ook zeker mooie horloges voor dames. Heb deze vorig jaar aan mijn meisje kado gedaan. Is er helemaal happy mee (MK ligt nu in de kast :wink::muscle:).

https://www.longines.com/nl/p/watch-la-grande-classique-de-longines-l4-209-2-87-7

4 likes

Ben benieuwd naar de review over de aquaracer. Tag heuer wordt vaak zo aan de kant gezet maar voelt altijd wel erg robust aan

3 likes

Fijne podcast, zoals altijd! Eerder dit jaar ontdekt en alle afleveringen beluisterd :slight_smile: Jullie stonden dan ook netjes bovenaan in mijn Spotify Wrapped :wink:

4 likes

Oh ja, dat is natuurlijk nu ook weer! Klasse hoor :pray:t3::saluting_face:

1 like

Fantastische podcast weer, hulde mannen.

Kleine correctie, het is niet 5 euro “in je muil”,
Maar 5 euro op je muil :crazy_face:

5 likes

Kijk, dat zijn de details! :muscle:t3::grin:

1 like

Dat is een snelle inhaalslag. Bij mijn zijn de mannen net terug van hun Zwitserland trip :laughing:

5 likes

Herkenbaar :smiling_face:, nog niet alles terug geluisterd, maar sowieso meest afgespeeld! De podcast wordt erg gewaardeerd hier!

3 likes

Ja bedacht het me ook toen ik het hoorde in de edit… Ken je klassiekers!

2 likes

Daar doen we het voor!

2 likes

8 dagen geleden een horloge van @Sjorsson overgenomen, en zodoende geconfronteerd met deze podcast. Inmiddels een week verder en 28 afleveringen diep, wat een heerlijk materiaal.
Heerlijk hoe ik bij deze heren 5 jaar terug in de tijd mag naar de start van hun horlogereis, met talloze parallellen naar het hier en nu van mijn eigen tocht door horlogeland.
Nog 100 afleveringen, 4 jaar en 17 flessen whisky te gaan :tumbler_glass: Dank voor dit heerlijke periodieke luistervoer, aanrader voor eenieder!

10 likes

Gisteren de nieuwste aflevering geluisterd, was een zeer vermakelijke. Altijd leuk als RJ aanschuift, mag hem altijd graag horen en heeft vaak heerlijke opmerkingen/humor. Mag weer vaker aanschuiven als het aan mij ligt.
Half jaar geleden begonnen met luisteren, ingestapt op aflevering 100 en na het luisteren tot destijds de nieuwste aflevering alles terug geluisterd. Blijf zo door gaan mannen!

9 likes

Ja, leuke aflevering weer. Welk filmpje bedoelde RJ nou over de cubitus? Kan het niet vinden.

2 likes
9 likes

Hahaha heerlijk dat commentaar onder het filmpje.
In het echt is dit filmpje wel echt om te kotsen :face_vomiting:

3 likes

haha, inderdaad!

Een soort slechte Dynastie aflevering :joy:

4 likes

Veel draag- en luisterplezier met de Kerst en hopelijk ook daarna!

2 likes

Bedankt weer heren voor de leuke podcast heb weer genoten Thanks.

1 like

Vanmiddag de laatste aflevering geluisterd en dat was weer prima ! Keep up the good work :smile::ok_hand:t2:

2 likes