Podcast Mannen van de Tijd

Leuk om te lezen allemaal! En jullie weer ontzettend bedankt voor een jaar lang luisteren! :pray:t3:

11 likes

superleuke aflevering! altijd lachen met RJ

2 likes

Ik heb het idee dat er stevig in is geknipt :joy: Was weer leuk om aan te schuiven en dank voor de delletjes en Nespresso’s!

7 likes

Soms net een bevalling, dan werkt een knipje links en rechts prima :joy:

5 likes

Ooit komen ‘the lost tapes’ wel eens bovendrijven :eyes::crazy_face:

5 likes

900 gulden voor een speedmaster in 2000 tering!

Als ik een inflatiecorrectie doe kom ik op 1000 euro nu (was wel tweedehands). Een tweedehands speedmaster is dus ~4000 duurder geworden.
Bizar idee toch?

ja, bizar hè? En dit geldt voor een groter deel van de horloges.

Als je naar vintage Rolex kijkt zie je nog veel extremere voorbeelden. Rond die tijd deden Paul Newman Daytona’s zo’n 10 tot 20k. Nu zitten ze op 350k.

Maar het geldt niet voor alles. Er zijn ook veel modellen die ‘maar’ anderhalf tot twee keer zo duur zijn geworden, of zelfs goedkoper (bubblebacks).

Excuus, het was €900.- (2000 gulden in 1999)

4 likes

Jaaaa, weer prachtige (eindejaarsshow) aflevering (loop wat achter) :raised_hands:

Uiteraard dank voor het uiteenzetten van wat een witte-truien-banger is. Het moet shinen :white_check_mark:
Wacht met spanning op de MvdT witte trui.

Als er dan een puntje van aandacht onder jullie aandacht gebracht mag worden; komt er nog een insta post met de bespoke horloges? Moet nu de aflevering stil zetten en gaan googelen, als luie luisteraar was/ben ik zeer content met de shownotes.

Keep up the good work! RJ is (ook) een held!

5 likes

Yo Bro. Con il fratello. Over horloges en meer.
Twee hele fijne afleveringen!

2 likes

Ik bedacht me vanmorgen dat ik de paatste aflevering nog niet had beluisterd. Direct gedaan, scheelt dat ik iets meer dan een uur in de auto zit naar het werk toe.
Was weer een leuke aflevering!

Even terug naar een eerdere aflevering waarin @rjbroer had aangegeven dat hij strips/comics leest of spaart. Welke conics lees je als ik vragen mag?

1 like

Net weer een paar uur in de auto gezeten en bijgeluisterd. Heerlijke afleveringen gents! En meteen ff Miss Fischer gegoogled. Ik begrijp RJ wel :joy:

p.s. ik mis de foto’s op insta. Pak ik er meestal tijdens de podcast bij om te checken waar jullie het over hebben (uiteraard niet vanuit de auto :wink: )

6 likes

Lezen? :wink: Ik verzamel ze alleen, maar meer uit gewoonte tegenwoordig. Als er een nieuwe S&W, Asterix, Buck Danny, etc is dan koop ik die vooral om “compleet” te blijven. Misschien moet ik er eens mee ophouden…

5 likes

Ach, dat is ze hoor! Wat een zangeres he!

6 likes

Ah zo ja. Ik dacht wellicht comics van Marvel enzo. Heb namelijk nog een complete run van Marvel’s The Nightstalkers (1992 - 1994) in seal liggen. Ik doe er niets mee. Dus dacht, wellicht wat voor jou. :smile:

3 likes

De eerste werkweek van 2025 is weer voorbij dus ik had weer tijd genoeg in de auto. Weer leuke afleveringen, ben benieuwd wat er voor dit jaar allemaal gaat komen

1 like