Podcast Mannen van de Tijd

Nummer 3. Rood. Vind ik het prettigst ook voor wit.

De champagneglazen zijn trouwens ook fantastisch.

Ook voor @GoldRush

7 likes

Tof thx!

@Twan die Dolce is echt gaaf trouwens! Heel erg nice, zou hem zo zelf dragen! :smile:.

1 like

Onlangs de MvT podcast ontdekt en inmiddels al heel wat afleveringen teruggeluisterd in de auto.
Leuk gedaan mannen, mijn reistijd vliegt voorbij op de werkdagen.
Door jullie al op heel wat interessante merken attent gemaakt!
:+1::ok_hand::watch:

5 likes

Wederom hele toffe aflevering dit mannen, luisterde lekker weg!
Zoals als vaker gezegd over deze aflevering, leuk om de stem te horen achter de nickname @Brick. Erg leuke “tafel”gast voor de show! Zou zeggen nog een keer aansluiten.

2 likes

Thanks! Ben er erg blij mee! Geeft inderdaad wel een beetje een ‘gouden’ gevoel :wink:

3 likes

Toffe vintage look inderdaad :slightly_smiling_face:. Heb even rondgesnuffeld online maar heb nog geen zelfde exemplaar kunnen vinden. Koesteren dus :smile:

2 likes

Net geluisterd naar de aflevering met @Brick . Gesprekken met verzamelaars zijn inderdaad de leukste.:+1:

4 likes

Na 5 weken geleden bij Sjors aangeschoven te zijn voor zijn Breitling Colt, heb ik afgelopen 37 dagen alle 131 afleveringen weggeluisterd! Enorm leuk om op deze manier de afgelopen 5 jaar aan horlogereis van @Sjorsson , @Twan en @De_Guru mee te hebben mogen maken, en enorm herkenbaar hoe hard het kan gaan
 Bedankt mannen, kijk nu alweer uit naar de volgende aflevering! En ook zeker naar een MVDT live evenement :watch::beer:

9 likes

het is een leuke podcast, maar gemiddeld 3,5 podcast per dag (dus 3,5 uur per dag?) lijkt me best heftig.

4 likes

Herkenbaar, vandaag net weer een Buck Danny en twee Michel Vaillants besteld bij de lokale striptoko.

1 like

Ik zat ook ff te rekenen. Da’s niet best hoor :sweat_smile:

1 like

Dan heb je soort van verkering met de makers denk ik

3 likes

Lekkere podcast weer jongens!
Altijd leuk die collector edities.

2 likes

Eens, die vind ik meestal ook het leukst.

3 likes

Zeker met de beginafleveringen zat je niet aan een uur per aflevering, dat het niet best is ben ik met je eens. Echter zit ik 2,5u per werkdag in de auto, wandel ik 3x per dag minstens een half uur met de hond, en ook huishouden doe ik vaak met oortjes in, dus dan tikt het aardig aan.

6 likes

Dat wordt dan nu afkicken :sweat_smile:

2 likes

Haha kijk dit noem ik nou toewijding!

1 like

Niets dan liefde

2 likes

Hele fijne aflevering met @Brick

Volgende week het vervolg? Nu was het ineens klaar na de polscontrole en een NA :scream:

3 likes

Ik haakte ook later aan. Aardig wat afleveringen achter elkaar beluisterd. Mijn vriendin maakte mij een keer boos wakker en vroeg wie Squale was. Blijkbaar liep ik dat in de nacht te roepen. Geen Italiaanse minnares schatje, gewoon een horloge merk.

11 likes