Stripwinkel Lambik?

Stripwinkel Lambik?
Yes!
Ik heb toevallig van mn schoonvader een heleboel oude stripboeken gekregen van oa Buck Danny, voor onze oudste zoon maar die hoeft ze niet. Mocht je ze willen hebben dan zijn ze voor jou!
Leuk! Heb bijna alles van Buck Danny, maar wellicht zit er nog wat interessants bij. PM je later even.
Was weer een prachtige aflevering MvdT @Brick prachtig om jouw enthousiasme te horen over je collectie, wat een pracht stukken.
Leuke aflevering met Brick! Graag meer van dit soort HF prominenten in de podcast . Maak er een rubriek van
Maak je borst maar nat! We gaan over twee weken weer opnemen met bekende Hf namen! Maar de eerstvolgende aflevering die online komt is met Tom van Wijlick!
Fijne podcast is dit! Paar weken geleden ontdekt en inmiddels al veel afleveringen terug geluisterd. Leuke gasten ook. Maar m’n wishlist wordt nu wel erg lang
Leuke podcast weer met @Brick deze keer. Zijn fraaie collectie heb ik hier op het forum natuurlijk al regelmatig voorbij zien komen. Leuk om hem er nu ook zelf enthousiast over te horen vertellen.
Zojuist, onder het opvouwen van de was, de nieuwste aflevering geluisterd.
Erg leuke aflevering! Ik kende beide merken niet, zal beide dit weekend eens verder uitdiepen.
Werk tegenwoordig wat verder weg en geniet tijdens de lange ritten erg van de podcast.
Goed bezig mannen.
Het mooie is dat ik een hele backlog heb om te beluisteren
Ben helemaal bij met jullie podcasts, vind het nog steeds leuk om te luisteren.
Mooiste vind ik als er horloge verzamelaars in zitten met hun eigen verhalen en waarom ze die horloges hebben.
Thanks mannen en ga zo door.
Heerlijke aflevering weer! Luisterde zo lekker weg…
Heb de Sous Marine in Frankrijk in m’n handen gehad. Erg mooi en had heb graag willen hebben alleen had ik net een SJE093 gekocht.
Ga zo lekker door mannen! Opzet en afwisseling vind ik juist heerlijk.
Vandaag de podcast met Tom van Wijlick van Airain / Lebois en co geluisterd.
Heerlijk weer. Tom gaat diep in op hoe het zover gekomen is. Echt leuk om te luisteren.

onder het opvouwen van de was
Zo dat was een hele berg was dan…
Ik ben een autist wat betreft opvouwen (en veel andere dingen). Als mijn vrouw de was gedaan heeft (mijn kleding) dan haal ik het weer uit de kast om het op de juiste manier te doen.
Ik stoor me daar niet aan hoor, weet dat ik daar zo zeurderig in ben. Nadeel van dat precies gied opvouwen is dat ik met 1 wasmand gewoon een uur bezig ben. Maar ja, zo ben ik nu eenmaal.

om het op de juiste manier te doen
toevallig militair (geweest)?