Vanmiddag weer genoten van de nieuwe aflevering, lekker ontspannen en gemoedelijk. Gelijk ook meegekeken op interwebs naar hoe de horloges eruit zien, dikke top !
Haha, nee man. Ben gewoon wat autistisch met sommige dingen. Dwangmatig kun je het ook wel noemen.
Soms vouw ik wat op en voel ik al aan de beweging dat ik iets “fout” doe. En dan toch op de gevouwen stapel leggen. Bij het in de kast leggen zit het nog in mijn hoofd. En als ik het dan voor elkaar krijg om het toch in de kast te leggen zegt mijn hoofd zo ineens dat ik het toch weer uit de kast moet halen en opnieuw moet opvouwen. En dat doe ik dan ook.
Kan er zelf wel om lachen gelukkig. Er zijn ergere dingen in het leven dan me hier druk om maken. En mijn vrouw is het al wel gewend haha.
Het was wederom een fantastische aflevering mannen; thnx!
Mooie aflevering weer! De referenties vliegen je om de oren, maar goed te volgen hoor.
Alleen een beetje een abrupt einde. Wat was dat?
Aflevering is in tweeën gesplitst, want was heeeeel lang anders! Dus over twee weeken deel 2!
Oh lekker een nieuwe aflevering! Die ga ik snel luisteren
Dat @Sjorsson eens snel opschiet met de shownote op insta! @Wristshot_quest lever die foto’s eens aan!
Of is het schownote
Oh, ik heb hem weer gemist haha. Morgenochtend als ik in bad lig even naar jullie stemmen luisteren dan maar.
Ah, ik kwam naar dit topic om dit te vragen Blij om te horen van @De_Guru dat hij nog niet is afgelopen want zat er net lekker in!
Jeh
Echt een super leuk gesprek. We doen dit al een tijdje maar het is altijd fantastisch als iemand zoveel kennis en passie heeft! Thanks @Wristshot_quest
Voor de liefhebbers: Aflevering 1 met Michiel!
Dank voor de gastvrijheid, het was een eer!
Toffe aflevering
Het enthousiasme van Michiel knalde uit de speakers. Ik ben benieuwd naar het vervolg met @Wristshot_quest en zijn watchroll.
Fijne PC ook.
De Universal Genève Ferrovie dello Stato Mark 2 is geleverd tussen 1969 en 1974. Met het nummer op de caseback kun je, volgens onderstaand overzicht, het horloge nog wat nauwkeuriger dateren.
Aan boord overigens een degelijke handwinder, de Universal Genève caliber 64.
Heerlijke horloges
Thanks, leuk om te horen dat jij ook zo enthousiast bent over de aflevering!
Dit FS staatje ken ik ook inderdaad, alleen was ik tijdens de voorbereiding vergeten deze erbij te pakken, vandaar dat ik het niet zo kon pinpointen. Maar mooie uitleg niettemin
Weer leuke laatste afleveringen. Klopt het alleen dat jullie achter lopen met de shownotes op Instagram? Vind het altijd wel leuk om beeld te hebben bij welke horloges er precies besproken zijn.
Misschien een idee hier de foto’s te plaatsen?
Leuke aflevering!
Ja klopt, er speelt momenteel een hoop privé dus dit is er helaas bij ingeschoten. Maar hopelijk vandaag komt het online!
Laatste staat online!
Ik zie het inderdaad. Die van #132 staat er nog niet op.
Klopt, and it pains me to see… Maar het blijft wel zo
Ik kan hier wel eens wat foto’s plaatsen van Airain en LeBois!
Deze week de laatste twee collectiors- afleveringen geluisterd. Die zijn wat mij betreft toch wel het allerleukst, samen met afleveringen waar RJ in zit. Die maakt het ook altijd gezellig.