Podcast Mannen van de Tijd

Tja, die eksters zijn wel gevoelig voor luxe merken bling. Velen zullen t n worst zijn wat voor stiksels en leertechnieken er gebruikt zijn voor hun handtasjes v n paar duizend euro, zo lang er maar LV, Gucci, enzo op staat :wink:

Sinds een Maand of 5 helemaal in to vintage watches en via een kennis bij deze podcast terecht gekomen. ben ze nu langzaam allemaal aan het luisteren. heerlijke podcast mannen!

3 likes

Het horloges onder de 500 lijstje van laatst was heel vermakelijk. Nog een nominatie voor de volgend jaar.

3 likes

Never waste a good crisis!

Fijne podcast waarin jullie nog echt wel “een spade dieper” hadden mogen gaan, imho. Zo blijft er altijd wat te wensen over. Of nieuwe afleveringen :wink:

3 likes

Lekkere deep dive, mogen jullie vaker doen :ok_hand:t2:

3 likes

Goede tip naar de Acquired podcast over Rolex. Nog 4 uur te gaan :sweat_smile:.

1 like

Ja mooie analyse van het bedrijf. Maar het kost wat tijd inderdaad :sweat_smile:

1 like

Wanneer komt de strap-on aflevering? Kan ik me een beetje oriënteren voor de vakantie. :wink:

3 likes

Zeer waarschijnlijk 4 juli!

2 likes

Dat zou n leuke aflevering zijn. Diepgang in verschillende aspecten, zoals bandjes.

2 likes

We gaan een aflevering opnemen over rubber horlogebanden. We hebben daarvoor een aantal soorten en merken gekregen en geprobeerd!

1 like

Klinkt allemaal als een heel foute podcast dit! :joy:

6 likes

Pun intended :face_with_peeking_eye:

2 likes

@Harpoen ik hoor net dat je HF Foto Challenge #125 Rubber gesponsord wordt! :wink:

4 likes

Supervette podcast mannen. Nemen jullie wel de Zealande mee in het oordeel?

2 likes

Uiteraard!

1 like

Kan niet wachten…

2 likes

@Twan

Hoe komen jullie erbij dat de bond-films pas sinds de jaren 90 een grote reclame voor horloges zijn? In mijn beleving is dat al sinds de films in de jaren 70 toen Roger Moore de rol speelde. Ok, toegegeven, vanaf de jaren 90 lag het meer dik op met reclames voor ook andere items, zoals drank, motor, auto’s en het scheerapparaat.

En wat betreft jullie vraag over hoe herken je als reclame voor een horloge gemaakt wordt: Nou, o.a. wanneer de wijzerplaat (met merk uiteraard) pontificaal in beeld wordt gebracht, zoals in de vele bondfilms en onlangs nog zag ik dat in de film Platoon (Seiko 5).

2 likes

Nou omdat algemeen wordt aangenomen dat pas vanaf 1995, met Goldeneye als ik me niet vergis, er een sponsordeal gesloten is met een horlogemerk (Omega dus). Voor die periode kwamen verschillende horloges wel zichtbaar in beeld maar zonder dat daar een betaalde promotie achter zat.

4 likes

Hi Twan,

Volgens mij heb je hier helemaal gelijk in (in ieder geval v.w.b. James Bond films). Waar MechanicalFreak waarschijnlijk aan refereert in de officieuze reclame die James Bond/Sean Connery heeft gemaakt voor Rolex.

De 6538 Submariner Big Crown van Connery in de eerste Bond films moet toch wel het meest iconische filmhorloge ooit zijn. Als die ooit wordt teruggevonden en op een veiling komt, dan wordt dit het duurste Rolex horloge ooit.

3 likes