Gisteren de laatste aflevering geluisterd, de titel daarvand sprak me helaas wat minder aan. Jammer dat jullie stoppen vond het altijd leuk om naar te luisteren. Zeker de afleveringen met horlogemakers waarbij zij hun levensverhaal deelden over hun passie of over de ontwikkeling van horloges. Erg interessant en mooie inkijk in de business. Bedankt voor de afgelopen jaren luisterplezier en ik hoop op een mooi vervolg ![]()
@Sjorsson @Twan @De_Guru Bedankt voor al de tijd en energie die jullie de afgelopen jaren in deze podcast hebben gestopt! Vandaag pas de laatste aflevering geluisterd. Ben 1,5 jaar geleden ingestapt en toen ook al de eerdere afleveringen met plezier teruggeluisterd. Ik vond het erg leuk om jullie horlogereis op deze manier te volgen. Hij heeft die van mij ook zeker wel beinvloed. Soms serieus, maar vaak ook gewoon gezellig gezwets waar ik ook om kon lachen
Jammer dat het is deze vorm stopt en ik hoop dat er snel een doorstart wordt gemaakt! En komt er nog een afsluitende Einde (Mannen van) der Tijden get together?
Yes! Tis weer vrijdag, een nieuwe MvdT…
Oh wacht ![]()
![]()
We zullen het met z’n allen moeten…
Op aanraden van mijn fysio begin dit jaar ingestapt. En het is nu helaas een groot gemis. Elke vrijdag toch nog even kijken of er geen verdwaalde aflevering online komt.
Hoop nog steeds op een doorstart maaja soms moeten we realistisch blijven.
Dankjewel voor ontzettend veel goeie info en inspiratie!
Wij worden ook vergoed door de zorgverzekering!
Ik hoop ook op een doorstart. Dat MvdT door mag blijven bestaan, lang nadat de oprichters er mee zijn gestopt.
Net als bij horlogemerken, zoals Breguet of CvdK, gaat het merk door met de waarden die het heeft. In het geval van MvdT: gezellig gekletst door een stel mannen over horloges & meer. Misschien ooit ook met vrouwen en gaat MvdT staan voor Mensen vd Tijd?
Wilde ook jullie nog even bedanken voor alle mooie afleveringen mannen! Hier een luisteraar vanaf het eerste uur.
Gek genoeg staat mij de ‘einde der tijden’ aflevering aan het begin van covid nog goed bij. Altijd handig om te weten welk horloge je nodig gaat hebben voor de apocalyps.
Exact, ik vind ook wel dat we in een dergelijk gezelschap verkeren ![]()
![]()
Haha mij ook, dat was een gekke tijd. Maar we zijn volgens mij redelijk consistent gebleven!
Thanks voor het luisteren 🫶🏼
Hahaha, ik had een kringgesprek in een praatgroepje verwacht
![]()
![]()
Heerlijk. ![]()
Net voor de eerste keer, en ironisch genoeg meteen de laatste aflevering, naar Mannen van de Tijd geluisterd
Zonder dit topic ooit te hebben geopend trouwens. Denk dat ik nu maar retroactief ga luisteren, want jammer dat ik hier een laatkomer ben
Superchille luisterervaring, thanks voor de vibes van jullie allerlaatste nieuwe luisteraar ![]()
What the hell… ik luister nu pas de laatste aflevering.
@Twan @De_Guru serieus?! Alleen omdat die lambal van @Sjorsson ‘Sjaak Afhaak’ is, stoppen jullie? ![]()
Super, super, super jammer! Ik heb de afgelopen jaren met enorm veel plezier geluisterd. (Ja, ik ben inderdaad zo’n idioot die jullie echt vanaf de kledingkast-dagen volgt.) Jullie podcast heeft me door duizenden hardloopkilometers heen gesleurd, inclusief gênante momenten waarop ik hardop moest lachen en voorbijgangers me vreemd aankeken.
Ook mega bedankt dat ik af en toe mocht aanschuiven; dat was echt onwijs leuk om te doen.
Heel veel succes met alles wat hierna komt… en we drinken snel weer een Negroni.
Of twee.
Of drie.
Oh! Even over die “vergeten afleveringen” gesproken…
Wanneer trappen jullie de dubbele-tong-special met o.a. @Brick eindelijk de ether in?!
Oh jee haha… dat was een avontuurtje samen met Paultje ![]()
![]()
Prima argument overigens om deze niet uit te zenden ![]()