De énige podcast die ik luisterde. Het ga jullie goed mannen. Ik heb zo vaak tijdens het wandelen in een scheur gelegen. Lopend door de bossen/velden met een glimlach op mn gezicht. Dankjewel voor de informatie, de gezelligheid en de ‘tijd die we samen doorgebracht hebben’. ![]()
![]()
![]()
Hartelijk bedankt voor de mooie podcast in de afgelopen jaren. Ik zal het missen!
Vandaag de laatste geluisterd.
Ik heb ervan genoten heren! Bedankt voor de leuke podcasts!
Jammer dat het voorbij is, was een podcast waar ik telkens naar uitkeek.
Mocht iemand een andere podcast kunnen aanraden om de leegte op te vullen dan hoor ik dat graag!
Hairspring podcast - supergoede content, vooral high end watches.
That Watch Podcast - drie Britse vrienden met een totaal uit de hand gelopen hobby.
Thx voor de tips!
A matter of time, met ook leuke dynamiek aan tafel. Met een YT versie voor als je er beekd bij nodig hebt ![]()
Jammer Mannen! Ik heb er wel begrip voor. Heel veel dank voor al jullie afleveringen.
Wat een thriller van een aflevering. Van heerlijk intro en ze gaan stoppen fck, naar oh alleen Sjors stopt dan blijven er wel afleveringen komen, naar nee we stoppen toch echt fck.
Dank voor alle mooie afleveringen en het opzetten van de beste Nederlandstalige horloge reeks, ga de afleveringen missen en ik hoop dat er wat mensen instappen om het weer op poten te krijgen💪🏼
Leuk idd, maar het geluid is veel te schel afgemixt vind ik.
Een van de afleveringen heb ik zelfs na 1 minuut afgezet hierdoor. Erg jammer
Dat is spijtig om te horen. Ook vaak teruggeluisterd. Dank jullie wel!
Zou het haast de Engelse mannen van de tijd kunnen noemen ![]()
Ipv hairspring luister ik liever naar the grey nato. Meeste Amerikaanse horloge podcast kan ik niet naar luisteren ![]()
Jammer jongens!!![]()
Kon er echt van genieten tijdens mijn woon-werk verkeer…
Heb ze allemaal geluisterd…alleen bij de ‘koffie’ aflevering ben ik afgehaakt ![]()
jammer jammer.
Bedankt voor al mooie afleveringen!
Bedankt voor de podcast. Allemaal geluisterd en enorm van genoten. Leuke sfeer en leuke topics. Echt goed gedaan! Hopelijk komt er nog een vervolg ![]()
Gisterenavond in de auto met al weemoed naar de laatste aflevering geluisterd. Herken dat thriller gevoel ook van gaat het stoppen, Sjors gaat ermee stoppen, nee ze stoppen allemaal, maar toch misschien 2 door of toch niet…?
Hoe dan ook, heb met plezier naar jullie gezellig geouwehoer geluisterd. En mooi hoe de laatste aflevering werd afgesloten met het vertrouwde Squale… ![]()
Helaas, ik ga morgen.
Jammer mannen. Luisteraar van het eerste uur hier, van kledngkast podcasters, tot papa’s in de studio - heb altijd enorm genoten. Heel jammer maar begrijpelijk dat je op den duur keuzes moet maken.
Voor mensen die wat spannends zoeken is “Redders op Zee” een aanrader, dit zijn verhalen van de KNRM. “Darknet Diaries” (engels) dit zijn verhalen over de duistere kant van het internet.
Haha mooi! 🫶🏼
Mannen van de Tijd
Paar weken geleden begonnen met het luisteren van jullie serie. Woon-werk verkeer.
Echt top, heb nog veel afleveringen te gaan maar hoorde dat jullie stoppen. Spijtig maar begrip. 1 dingen hebben jullie in ieder geval bereikt in mijn verzameling: vandaag Seiko SKX009J 2020 full set ontvangen ![]()
![]()
Veel succes voor de toekomst en bedankt voor de vele uren luisterplezier (en de nog resterende afleveringen.
Haha bedankt!
En klasse horlogekeuze wmb! ![]()