Heren bedankt! Vooral de afleveringen met Robert-Jan Broer waren top! Zowel informatief als kwa humor. Al zouden jullie maar 1 watches & wonders aflevering per jaar opnemen, dat zou al geweldig zijn. Ook de tenenkrommende stilte na de motorkap opmerking bij Breitling zal ik niet vergeten. Nogmaals, bedankt.
Ah tof! Dan kun je nog 2 jaar vooruit met de afleveringen ![]()
![]()
Dat was idd wel legendarisch ![]()
Wel een goed punt inderdaad. Twee wekelijks is veel, maar voor de luisteraar prettig. Als je bijvoorbeeld per kwartaal een aflevering zou doen in de huidige stijl, zou dat ook tof zijn. Kan Sjors ook af en toe mee doen.
Gisteren de laatste aflevering geluisterd, respect en bedankt mannen!
![]()
Bedankt voor de leuke afleveringen!
1 rectificatie, Oris Aquis heeft geen pcl😉
Hopelijk gaat het toch op andere voet nog door.
Maar wel pol toch? Helemaal brushed zou toch echt beter zijn.
Bedank jongens! Jullie hebben echt wat neergezet en vond het speciaal dat ik een keer te gast mocht zijn! samen met @HanDavinci .
Het gaat jullie goed en er komt vast iets moois op jullie pad!
Ja, maar dat werd niet gezegd.
Ik vind het persoonlijk wel mooi en ja het krast wat meer.
Meen je! Welke hejje? En waar gekocht??
De trein had toch iets vertraging bleek… ![]()
Kijk daarom stopt Sjors ook, omdat ie z’n feiten nooit juist heeft ![]()
Idd de outer links zijn polished ![]()
We hejje de OG instappert, de Profitec GO. Heel blij mee! Helaas niet in Arnhem gekocht, maar in me ouwe stadsie Utreg bij Van Pommeren (#nospon).
OG instappert, de Profitec GO
Veel koffieplezier! Wel altijd benieuwd waarom mensen voor de Go gaan… Niet voor ietsje meer HX gaan met de Pro400/Jump? Of drink je alleen maar espresso? En Pommeren toptent!
@De_Guru Bedankt! En goede vraag. Drinken inderdaad alleen espresso. En is de eerste stap in ‘de koffiewereld’. Dit is dan wel een goede en ook leuk geprijsde keuze om te zien of we het wat vinden. Maarja, begon met horloges ook met een Seiko en kijk nu al met een schuin oog naar Grand Seiko. Benieuwd welk espressomachine er over een paar jaar staat! Want bevalt heel goed.
Wat jammer. Luisterde met plezier naar jullie gezellige belevenissen en ervaringen. Bedankt voor die tijd ![]()
Ahhhh gents wat jammer zeg! Luisterde altijd met veel plezier naar jullie podcast! Lekker geauwehoer, fun, lachen én inspiratie voor nieuwe aanwinsten. Alleen niet zo goed voor de portemonnee. ![]()
Oprecht jammer dat jullie stoppen, we zullen jullie missen! Maar… gelukkig is het altijd nog het forum. Blijf af en toe dus ff een postje plaatsen in dit draadje ![]()
Het klonk in ieder geval als een gezellige tijd. Heb veel afleveringen met plezier (terug)geluisterd, dus dank daarvoor!
Laatste weken onder een steen geleefd. Dus gisteren avond nietsvermoedend met veel goede zin de laatste aflevering gestart. Compleet verrast. Al luisterend zitten balen met een glimlach terwijl jullie herinneringen ophaalden.
Jullie drie samen waren zo een gezellige club om naar te luisteren. Jullie vriendschap maakte de show. Vanaf het begin genoten van alle afleveringen.
Mannen, bedankt voor het maken van al die jaren luisterplezier! ![]()